hoofdstuk 17

39 1 1
                                    

de broer van Rosa stapt een beetje boos haar kamer in, en hij zegt:' moest dat nou, dat appje?' 'sorry, het was niet zo bedoelt, maar ik had alleen maar gezegd dat ik het niet leuk vond dat we nooit meer zoiets doen, nu heb ik Iris ook niet meer....' dan barst Rosa in huilen uit. Lars komt naast haar op het bed zitten en slaat een arm om zijn zusjes schouder. dan zegt hij:' ik had het echt niet zo bedoeld, ik snap het ook wel, ik herinner me nog zo vaak dat jij ging winkelen en leuke dingen ging doen met Louise nu kan dat natuurlijk niet meer... je vond het natuurlijk heel leuk om ook leuke dingen met Iris te doen, sorry zusje ik was een beetje chagrijnig..' Rosa knikt, en veegt haar tranen af. dan zegt Lars:'wil je anders even een appje naar Iris sturen en zeggen dat het je spijt van dat appje en zeggen dat je dat anders heel vaak met Louise deed, en dat zei zelfmoord heeft gepleegd?' Rosa knikt en zegt:' ik zal het gelijk doen..!'

lieve iris, het spijt me van wat ik net had gestuurd, maar in de klas voel ik me al heel alleen en Louise me aller beste vriendin daar deed ik super veel mee, bijna elke zaterdag gingen we wel ergens naartoe, maar zei is heel erg gepest, en tweeën halve maand  geleden heeft ze zelfmoord gepleegd, ik mis haar heel erg, dus ik vond het super dat ik met jou ook leuke dingen deed... sorry..

kussies Rosa.

al snel krijgt ze een appje terug:

oh, wat erg, sorry dat ik zo reageerde, ik vind het heel erg voor je, ik zal mijn beste vriendin ook nooit kwijt willen, en ik snap ook dat je het daarom heel leuk vond om met mij leuke dingen te doen! we doen het nog snel een xtje!

tot gauw, Iris

Rosa komt blij naar beneden en zegt tegen Lars:' ik heb het naar iris gestuurd en ik kreeg ongeveer al gelijk een appje terug, we gaan snel samen nog iets leuks doen!' Lars vind het leuk dat Rosa daar dan zo blij van word..! 

voor vandaag stop ik ermee, ik ga proberen om er morgen verder mee te gaan! laat ff reactie achter hoe jullie het vinden, en als jullie nog tips hebben, zeg het... -xxx-

tranen van verdriet...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu