hoofdstuk 10

37 3 0
                                    

vandaag is het vrijdag, morgen is het de dag van het grote verrassingsfeest..

het 7e uur is aangebroken en de klas komt binnen, ze hebben nu het laatste uurtje van hun mentor, die doet net alsof hij vandaag heel chagrijnig is..!

'hé jongens, stop eens met kletsen, het kom zo meteen maar even na..' zegt de mentor. de jongens knikken. Rosa vind raar dat ze het goed vinden dat ze zo nog even na moeten komen..hehe de bel gaat, eindelijk, denkt Rosa. de mentor zegt:'fijn weekend allemaal, fijne vakantie Rosa morgen, en jongens komen jullie nog even?, hé jongens we moeten nu wel even wachten want de meesten kinderen zijn nu nog niet weg, sommigen zullen nog wel eventjes praten met vrienden, dus we moeten nog even wachten..'  'nu kunnen we wel gaan hoor, ik ben ook op de fiets dus dan kan ik met jullie mee fietsen.' als ze bij zijn huis zijn aangekomen, lopen ze gelijk door naar de achtertuin, daar ligt de tent, hun mentor heeft hem wel vaker opgezet dus dat hebben ze zo gedaan. daarna vraagt de vrouw van hun mentor of ze iets willen drinken, dus dat doen ze even, en dan gaan ze naar huis. ze hebben met de klas afgesproken dat ze om 11 uur bij het huis van hun mentor zijn, hun mentor komt dan iets later aan met Rosa.


de volgende morgen:

'hé Rosa word je wakker, we zitten beneden aan tafel op je te wachten aan tafel, dan gaan we eten en dan krijg je de cadeautjes.' Rosa kijkt op haar wekker: 8.30, ze had nog wel langer willen slapen.. maar ja. ze doet haar lievelings  jurkje aan, en doet haar haar in een leuke knot, en loopt dan naar beneden. 'gefeliciteerd Roos, haar vader geeft haar een kus, en geeft haar een cadeautje, ze maakt het open en er zit een mobiel in, ze kijkt welke mobiel, het is de iphone 6!!!! jaaaaaaa, ze juigt van blijdschap, super bedankt pa! haar moeder zegt:'dat cadeau was van ons tweeën anders word het wel heel erg duur ;).  dan gaat ze eten.

na het eten gaat de bel, wie zal dat zijn?, ze opent de deur en huh, dit had ze echt niet verwacht, weet je wie er staat????


dat lees je in het volgende hoofdstuk;)  -xxx- 


tranen van verdriet...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu