§15.

972 36 13
                                    


Het dekentje trek ik nog eens goed over ons heen. Ik weet niet precies hoe ik mezelf in deze situatie heb weten te krijgen, maar ik zit naast de jongen van mijn dromen, op de bank, een film te kijken.
Niet dat ik veel van de film meekrijg, mijn ogen staan het meest van de tijd gefixeerd op de knappe jongen naast mij.

Hij heeft zijn arm rond me geslagen, en kijkt aandachtig naar de tv. "Matt"
Al de hele avond hangt er een spanning rond ons. Een seksuele spanning. Steeds van die kleine aanrakingen op plekken waar je dat niet iedereen zou doen. Het maakt me ergens geil dat we beiden weten dat die spanning er hangt maar we nog niets doen. "Matthy"
Nu weet ik ook niet of hij überhaupt wat zou willen doen, daar zal ik nog wel achter komen.
"Hallo, aarde contact Matthyas"
"huh, wat?" Ik schudt mijn gedachtes letterlijk van mij af, en focus mijn ogen weer helemaal. "Ik vroeg of je nog wat wilde drinken" Zegt Milo. "Uh- nee hoor. Nee dankje" zeg ik snel. Hij knikt glimlachend, en laat zijn blik weer op de tv vallen.

"Wacht" zegt hij ineens. "Kom" hij draait een kwartslag, en zit nu met zijn rug tegen de leuning van het einde van de bank aan. Hij klopt tussen zijn benen in, waardoor ik glimlach. Zachtjes kruip ik tussen zijn benen. Zijn armen vinden zich een weg rond mijn buik, waar hij zijn handen in elkaar vouwt.
Vlinders fladderen als een gek door mijn buik door dit. Door hoe we zitten. Ik heb dit nog nooit met iemand gedaan. Ik ben nog nooit ook maar een beetje zo met iemand gedaan. Ja, ik heb wel eens gezoend, maar nog nooit iemand gehad die ik daadwerkelijk leuk vond, en dus ook nooit in deze positie gezeten.
Heel langzaam en zacht laat ik mijn hoofd tegen zijn borst aanvallen, en geniet van dit moment. "Ik vind je echt heel erg leuk, Milo" zeg ik zacht. Ik voel hoe hij kusjes op mijn hoofd plaatst. "Ik jou ook, Matt. Ik vind jou ook heel erg leuk"

Ik voel hoe hij steeds meer omlaag kusjes begint te geven, tot hij bij mijn oor aankomt.
"Matt-" fluistert hij. Ik doe niets, ik wil weten wat hij gaat zeggen, wat hij gaat doen. Wat hij gaat doen met mij.
"Vind je het oké als ik..." Hij laat zijn handen rond mijn buik los, en daalt met een hand steeds iets verder naar beneden. "...Als ik dit doe?" Heel zacht maakt hij kleine figuurtjes op mijn liezen.
Meteen voel ik mijn bloed al éen kant op stromen.
Van die spanning gaan we volgens mij wel wat meer maken dan alleen een spanning waar we niks mee doen...

Ik grijs, en besluit hem een beetje uit te dagen. "Wat doen?" Hij zucht, maar ik hoor dat hij het doet met een glimlach. "Dat weet je zelf ook wel, Matthyas" Hij praat ietsjes harder, hij heeft zijn hoofd dan ook niet meer naast mijn oor hangen.
"Hm, ik zou niets kunnen bedenken eigenlijk" Nadat ik deze woorden uit heb gesproken, voel ik zijn hand nu over mijn beginnende erectie wrijven. Ik slik, en probeer daarmee en kreun te voorkomen. "Oke, dan niet" hij haalt zijn hand weg, en doet ook voor de rest niets meer.
Snel draai ik mijn hoofd om, en kijk hem nog net niet smekend aan. "J-jawel. Alsjeblieft..."

"Oh, wel?" Vraagt hij. Ik maak een zacht 'ts' geluidje, en geef hem een kus. "Hmja, maar doe iets, alsjeblieft" Mijn stijve knelt ontzettend in mijn broek, en het gevoel wordt me zo echt te veel. Hij grijnst naar me, en buigt naar me toe om me te zoenen. Snel leg ik mijn lippen op die van hem. Onze lippen bewegen in een zelfde tempo, en zachtjes tik ik met mijn tong tegen zijn lippen aan als vraag tot toestemming. Die geeft hij me, en al snel wordt het een tongzoen.
Ik pak met mijn hand zijn hand vast, en begeleid die naar mijn inmiddels volledig stijve.

"Matt- ik-" Hij praat tussen het zoenen door, waardoor het er niet heel soepel uit komt. "Ik heb dit- dit nog nooit bij iemand anders- gedaan"
Ik grinnik, en trek voor een seconde terug. Onze gezichten nog millimeters van elkaar verwijderd, zeg ik snel mijn zin. "Wel bij jezelf neem ik aan, toch?" Hij knikt zacht, waarop ik breed grijns.
"Nou dan"

"Maar wat als-" Ik kus hem, waardoor ik hem ook de mond snoer. "Fucking hell, doe gewoon iets" fluister ik, waarna ik opnieuw snel mijn lippen verbind met die van hem.
Ik begin wat zwaarder te ademen als ik voel hoe zijn hand een weg mijn broek in vindt. Hij streelt mijn erectie door de stof van mijn onderbroek heen, waardoor ik een kreun vrijlaat in zijn mond. "Uit.." Zeg ik, doelend op mijn broek. Ik voel hem tegen mijn lippen aan knikken, waarna ik zijn handen mijn broek uit voel doen.
Meteen laat ik een bevrijdende zucht vrij, dit is echt een veel beter gevoel zonder die strakke stof erop. "Beter?" Vraagt hij als mijn broek volledig uit is. Snel knik ik glimlachend. Doordat ik mijn bovenlichaam een stukje heb gedraaid kan ik makkelijk mijn hand zijn nek in laten glijden.

Eerlijk gezegd vind ik dit alles nogal spannend. Ik heb nog nooit wat gedaan met iemand anders, laat staan een jongen. Toch voel ik me comfortabel. Comfortabel genoeg om dit te doen. En misschien ook wel een beetje oncomfortabel, want mijn stijve begint ondertussen toch wel pijn te doen.

Nog altijd streelt hij alleen, iets wat me ongeduldig maakt.
Eindelijk laat hij zijn hand mijn onderbroek ingaan, waardoor ik genietend mijn ogen sluit. Ik voel zijn ogen op mijn gezicht branden, maar dit maakt me niets uit. Ik wil hem, ik wil zijn handen, zijn lichaam, zijn alles.

Langzaam begint hij me af te trekken. Ik probeer mijn kreunen in te houden door middel van hem te zoenen. "Hey," Hij trekt even terug, maar gaat ondertussen wel door met zijn handelingen. "Laat je gaan voor me" Ik knik, en laat meteen een kreun over mijn lippen rollen.

Met mijn vrije hand pak ik zijn hand vast, en voer het tempo wat op. Ik wil meer voelen.
"Fuck..." Kreun ik uit, terwijl ik mijn lichaam weer recht draai, en mijn hoofd achterover laat vallen op zijn sleutelbeen. Ik voel zijn lippen mijn nek bedekken met kusjes, maar al snel zetten die kusjes om in zuigzoenen

Na even voel ik mijn hoogtepunt naderen, en sluit opnieuw mijn ogen uit genot. "I-ik ga komen. Oh, fuck" Zijn lippen verlaten mijn nek, maar fluistert dan in mijn oor: "kom voor me dan, schat" Na deze zin fladderen er nog meer vlinders door mij heen dan ik ooit zal kunnen omschrijven. 'Schat'...
Kort daarna kan ik mijn orgasme echt niet meer inhouden, en kom ik kreunend klaar in mijn boxer. Hard bijt ik op mijn lip door het gevoel, en heb mijn ogen nogsteeds gesloten.

Hijgend open ik langzaam mijn ogen, en kom ik even bij van het fantastische gevoel.
"Alles oke?" Vraagt Milo me. Ik grinnik buitenadem, en draai mijn hoofd weer naar hem toe om hem te kussen. "Veel meer dan oke"
Nadat ik een beetje uitgehijgt ben, komt hij ineens met een voorstel. "Wil je misschien even douchen? Is wel fijn na- uhm, ja" Grijnzend kijk ik hem aan. Ik denk dat hij ook wel weet welke opmerking er nu gaat komen. "Alleen als jij meegaat" Nu grinnikt hij zacht.

"Afgesproken"

Me gustas Tu || Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu