§17.

930 42 12
                                    


Mijn ogen heb ik gesloten, terwijl ik met mijn duim over zijn hand wrijf. Ik gooi zacht mijn hoofd achterover op zijn arm, en staar naar het plafond. Hoe ik me in deze situatie heb gekregen binnen 3 dagen? Geen idee. Had me dit verteld toen ik hier aankwam, en ik had je voor gek verklaard.
Ik? In de armen van een jongen? Nadat we elkaar af hebben getrokken onder de douche? En zometeen samen in één bed gaan slapen? Ja, nee.

"Hey, Miel?" Ineens bedenk ik me iets. "Miel?" Grinnikt hij zacht. Dan besef ik me pas hoe ik hem heb genoemd, en lach ik zacht met hem mee. "Sorry" "Nee, Nee. Het is goed"
Ik draai mijn hoofd naar links, zodat ik hem aan kan kijken. "We houden contact toch?" Vraag ik hem. "Tuurlijk houden we contact. Onze moeders hebben nummers uitgewisseld dus als je telefoon gemaakt is kunnen we gewoon appen. Of bellen, natuurlijk" Ik knik, en geef hem een kus. "Wel FaceTime dan he" Zeg ik glimlachend. "Dan wil ik je weer zien" Hij glimlacht terug. "Eigenlijk hoop ik dat dit moment nooit voorbij gaat. Dat we voor altijd zo kunnen zitten. Met jou tegen me aan, het warme gevoel dat ik daarvan krijg terwijl ik je kus... Het fijne vakantiegevoel dat we hebben als we 's avonds over de camping heen lopen en zo hard moeten lachen dat we bijna niet meer kunnen staan" Mijn ogen sluiten zich bij dit verhaal en denk aan alle momenten die hij omschrijft. Dat wil ik ook... Dat wil ik ook zo graag.

"Dat we voor altijd die avond op het strand opnieuw af kunnen spelen als een film. Dat we nog duizend keer onze eerste zoen kunnen doen. Het moment dat ik je bij de eerste blik al zo prachtig vond. Want dat ben je. Je bent prachtig. Je zachte haren die altijd net voor je gezicht hangen maken je schattig. Die lichtblauwe ogen die me nog net niet laten verdrinken als ik erin kijk..."

Ik kijk hem aan, en zie hoe hij een beetje zit te dagdromen. Hij staart naar voren toe, met een glimlach. "Me gustas tu, he" Zeg ik, en plant een kusje op zijn wang. "Ik weet niet wat 'ik vind je meer leuk' is, maar dat wil ik zeggen" Hij grinnikt, waarna hij me dan toch aankijkt. "Dus, Me gustas Tu, lieve Matthy" Een glimlach vormt zich op mijn gezicht terwijl ik hem aan blijf kijken.

"Ik ben een beetje moe, zullen we gaan slapen of wil je nog een film kijken ofzo?" Vraagt hij me dan. "Hm, nee ik ben ook best wel moe" Vertel ik. Niet heel vreemd, na deze avond; dat we allebei moe zijn.
Hij knik, en zakt een beetje naar beneden. Ik volg hem, zijn arm is tenslotte nog altijd om me heen geslagen. Wanneer we liggen slaat hij de deken over ons heen, en ga ik goed liggen. Ik draai me om, zodat ik nu op mijn buik half op hem lig. Mijn rechterarm leg ik over zijn buik heen en mijn linker leg ik bij zijn rechterarm.
Ik wil hem dichtbij me hebben. En dat is nu zo, dus ik ben tevreden.

Milo klikt het nachtlampje op zijn nachtkastje uit, waarna het compleet donker is in de kamer.
Een tevreden zucht rolt over mijn lippen zodra ik mijn ogen sluit. Deze jongen...niet normaal. Hoe verliefd hij me al heeft gemaakt in minder dan een week. Hoe hij me meer heeft laten voelen dan ook maar iemand anders en hoe hij me de beste vakantie van mijn leven heeft gegeven.

Ik hoop met heel mijn hart dat ik hem na deze vakantie ook nog zie. Dat dit niet verwaterd. Want ik wil hem, ik wil hem voor altijd. Ik wil dat hij voor altijd de mijne is. Misschien is het een beetje vroeg om dit te zeggen, maar toch wil ik het. Dat ik hem, als mijn telefoon weer gemaakt is, in mijn contacten kan zetten met een rood hartje. Dat ik hem s' avonds nog een 'slaaplekker' berichtje kan sturen, en hem einde van de middag kan vragen hoe zijn dag was.

Ik voel hoe hij zijn armen rond mijn rug legt, en me daardoor wat meer op hem drukt. Mijn hoofd draai ik, waardoor ik nu op mijn linkerwang lig met zijn hoofd op die van mij.

Hij plant zachte kusjes op mijn hoofd, terwijl zijn hand over mijn arm streelt.
"Buenas noches cariño" Zeg ik.
"duerme bien querida" Antwoord hij mij. "Ik dacht dat jij geen Spaans kon, huh?"
"Voor jou wil ik wel Spaans leren. Voor jou heb ik een beetje Spaans geleerd."

Mijn hart smelt bij deze woorden, zo lief...
"Ik hou van jou, Milo."
"Ik hou ook van jou, Matthyas"

Met een tevreden zucht sluit ik breed glimlachend mijn ogen, wachtend tot ik in dromenland ben, waar ik hem waarschijnlijk alsnog zie. Ik hoop dat ik hem dan alsnog zie, ik wil altijd bij hem zijn. Ik wil voor altijd bij hem zijn.
Ik wil voor altijd de zijne zijn.

Me gustas Tu || Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu