Zhan-ge ortadan kayboluyor

306 23 9
                                    

İlk iki gün Xiao Zhan ölü gibiydi. Geceleri düşünmekten uyuyamıyor, olayı nasıl toparlaması gerektiğini, hatta toparlayıp toparlayamayacağını bile bilmiyordu. Üçüncü gün artık çaresiz olduğunu fark edip yeni bir plan yaptı. Belki biraz korkakça bir plandı ama Yibo'yla yüzleşmemeye karar verdi. Öncelikle tedavi planını yeniden düzenleyip işleri devredeceği masöre yöntemlerini öğretti. Verdiği sözü bozmak istemiyordu ancak bu şartlarda daha fazlasını yapamazdı. Devir işlerini bitirdikten sonra yönetimle görüşüp bir ay izin almak istediğini söyledi. Yibo ile o odada olanları kimseye anlatmamıştı. Çalışanlar aralarında bir sorun olduğunun farkındaydılar, ancak sorularına cevap alamayınca çabalamaktan vazgeçtiler. Yönetimdekilere ise Wang Yibo ile "sorun" yaşadığını söyleme gibi bir lüksü yoktu. Yibo'nun da başka birine anlatmayacağı hayaline tutunarak risk almıştı ve ailevi sebeplerden izne çıkacağını söylemişti. Gitmeden önce Yibo için planladığı tedavi randevularının verildiğinden emin oldu ve Cheng'den durum hakkında kendini bilgilendirmesi konusunda söz aldı.

Olaydan yaklaşık 4 gün sonra, masaj randevusundan önceki gece Yibo heyecandan uyumamıştı. Olay akşamı tüm yaşananları unutacağına inanarak bayılacak kadar sarhoş olmuş, sabah uyandığında ise tüm yaşananları kanlı canlı hatırlayınca utançtan yorganın altından çıkamamıştı. Zhao'yu hasta olduğuna inka edip o günkü çekimini iptal etmiş ve tüm gün yatakta kalıp telefonuna bakarak akşamı etmişti. Aslında vaktinin büyük bir kısmını sosyal medya platformlarında Xiao Zhan'a ait hesaplar arayarak geçirmişti. Telefon numarasını daha önce almamıştı. Diğer çalışanlardan istemeyi de kendine yediremiyordu. Weibo ya da douyinde hesabını bulursa mesaj atmayı planlıyordu ama bilibili dahil hiçbir uygulamada hesabı yoktu. Bali'den yeni döndüğünü hatırlayıp duruma lanet etti ve kalan vaktini de oyun oynayarak geçirdi. Ertesi sabah menajeri aradığında günlük çekim planını ve Pazar günü için yeni masaj randevusu oluşturduğunu söyledi. Spa'dan arayıp çıkmadan önce randevu oluşturmayı unuttuklarını ve uygunsa Pazar günü 16:00'da onun için yer ayırdıklarını söylemişlerdi. Durumdan haberi olmayan Zhao da sorgulamadan kabul etmiş, sıradan bir plan olarak konuşmasının arasına sıkıştırmıştı. Durumu duyduğunda Yibo'nun ergen kalbi güm güm atmaya başlamış ve neşelenmişti. Yüz yüze geldiklerinde elbet selamlaşırlar, bir şekilde sohbet ederken durum yumuşar, ya da ikisi de olay yaşanmamış gibi davranırlar diye planlamış ve keyfi yerine gelmişti. Pazar gününe kadar tüm motivasyonuyla çekimlere katılmış ve her zamankinden iyi performanslar sergilemişti.

Pazar günü saat 15:50 sularında, Yibo donakalmış şekilde karşılama masasının önünde durmuş, boş boş Cheng'e bakıyordu. Dediklerini duyduğundan şüphe eden Cheng korkarak sözlerini tekrar etti:

- "Xiao-laoshi bir süre izinli olacak Mr.Wang. Ancak tedavi planınızı ayrıntılı şekilde düzenleyip tüm uygulayıcıların eğitimini tamamladık. O konuda içiniz rahat olsun lütfen." Diye zoraki bir gülümsemeyle konuştu. Adamın yüzündeki şok ifadesi beklediğinden de fazla ve acı vericiydi. Aralarında yaşanan problemin ne olduğunu bilmiyordu ama ciddiyetini bu bakıştan da anlayabiliyordu. Kendisini bu durumda bıraktığı için içinden Xiao Zhan'a sövdükten sonra Yibo'yu bekleme alanına oturtup kahve ikram etti. Odanın hazır olduğu haberi gelene kadar dalgın bir şekilde hiç dokunmadığı kahve bardağını izleyen Yibo, hayatının en kötü ikinci gününü yaşıyordu. Artık utanma kısmı geride kalmış, Xiao Zhan'ı bu hale getirecek bir şey yaptığı için ciddi bir suçluluk duygusu içini kaplamıştı. Daha da acı olan, aslında hiç hakkı olmasa da Xiao Zhan tarafından reddedildiğini düşünüp, kendini aşağılık biri gibi hissediyordu.

Erkeklerden hoşlandığını fark ettiği ilk yıllarda sık sık bu duyguya kapılır ve günlerce kendisini odaya kapattığı olurdu. Uzun çabaları sonrası, sadece annesine durumu anlatmış ve onun desteği ile biraz olsun bu hislerden arınmıştı. Tabii ki başka bir erkeğe hislerini açıklayacak kadar cesareti ya da uygun sosyal ortamı olmamıştı. Yıllar sonra bu konuyu konuştuğu ikinci kişi de, hakkında çıkan bir dedikodu yüzünden kendini savunmak zorunda kaldığı bir dönemde menajeri Zhao olmuştu. Ona durumu anlatmak da Yibo'ya çok iyi gelmiş, gördüğü destekle kendini kabul etmeye biraz daha yaklaşmıştı. Şimdi ise gerçekler yüzüne tokat gibi vurmuş, gerçekten bir erkeğe hislerini belli ederse ne olabileceğinin demosunu görmek inançlarını yerle bir etmişti. Görevlinin odanın hazır olduğunu söylemesi ile ayağını sürüyerek soyunma odasına doğru ilerledi. Kafası uyuşmuş gibiydi. Bir görev gibi hazırlığını yaptı, masaj odasına gitti, seans tamamlandıktan sonra duşunu alıp hazırlandı ve asansörün yolunu tuttu. Cheng yine arkasından birkaç kez seslenmişti: "Mr. Wang, yeni randevunuzu diyordum, oluşturmak ister misiniz?"

Masaj yaptırmaktan nefret ediyorum! - YiZhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin