Zhan-ge'dan beklenmedik çözüm

325 25 12
                                    

Cumartesi akşamı yatağa girdiğinde yaklaşık 4 saat tavanı izlemişti. Ertesi gün işe geldiğinde gözlerindeki şişliği fark eden Cheng kendine hakim olamadı: "Xiao-laoshi bir insanın sosyal becerileri bu kadar iyiyken aynı zamanda nasıl bu kadar kötü olabiliyor anlatsana biraz." Diye umutsuzca sordu.

- "Neden bahsediyorsun anlamıyorum Cheng -mei." Diye tabutundan çıkartılmış ve bu yüzden rahatsız olmuş bir ceset gibi cevap verdi.

- "Mr.Wang'ı diyorum, biraz kafanda büyütmüyor musun? Ondan çok daha zorlayıcı müşterilerimizle başa çıkabilirken, burada takılıp kaldın. Mr.Wang sadece huysuz bir çocuk, ve sen de çok başarılı bir masör ve müdürsün." Gözlerinde şefkat dolu bakışlarla devam etti. "Herkesi sen iyileştiremezsin Xiao-laoshi, en azından iyileşmek istemeyen birini iyileştire-mez-sin..."

Xiao Zhan bu duyduklarından memnun olmamış şekilde kaşlarını çattı. Tamam belki herkesi iyileştiremezdi ama Wang Yibo'yu iyileştirmek zorundaydı. Nedenini anlamıyordu ama Wang Yibo'nun mutlu olduğunu görmek onu da çok mutlu ediyordu. Cheng'e cevap vermeyip önündeki bilgisayar ekranına bakmaya devam etti. Bu hafta belki onuncu kez Yibo'nun tedavi programını gözden geçirdi. Beklenenden yaklaşık bir saat önce asansör zilinin duyulması ile herkes kafasını koridora çevirdi.

Asansörden inen otuzlu yaşlarında uzun boylu, ciddi duruşlu bir kadındı. Üzerindeki takım elbise ve deri çantası görenlere yönetimden biri olduğunu düşündürmüştü ancak peşinden inen ikinci kişiyle durum değişti. Arkasında son zamanlarda vazgeçemediği siyah kombini, şapkası ve güneş gözlüğü ile Wang Yibo yürümekteydi. Ancak her zamankinden farklı olarak bu sefer boynuna beyaz bir boyun koruyucu takılmıştı.

Tüm ekip donakalıp gözleriyle ikili takip ederken Xiao Zhan koridoru yarılayıp yanlarına ulaşmıştı bile. Sesindeki telaşı gizleyemeden konuşmaya başladı: "Mr. Wang! Siz-siz iyi misiniz? Ne oldu?" derken sağ eliyle omzuna ulaşmaya çalıştı ancak aralarına giren bayan takım elbise ile kolu yarı yolda durdu.

- "Merhabaaa..." yaka kartını okuduktan sonra "...Mr.Xiao. Ben Mr.Wang'in menajeri Li Zhao. Tanıştığımıza memnun oldum." Gülümseyerek tokalaşmak için elini uzattı. Xiao Zhanın havadaki eli istemsizce kadınınki ile buluşup tokalaşmaya başladı.

- A-ah, Ms.Li merhaba tanıştığımıza memnun oldum." Derken her zamanki ışıldayan gülümsemesi ile Zhao'yu bile hazırlıksız yakaladı. Zhao gün boyu bu anı bekleyerek pratik yapmıştı. Bo-di'nin durumunu tartışmak için ciddi bir duruş sergilemek istiyordu. Hatta ilk defa takım elbise bile giymişti! Ancak bu mükemmel gülüşü görünce kazayı unutup Yibo'nun son zamanlardaki hallerinin nedenini düşünmeye başladı. "Bo-diii, sen gerçekten de ağzının tadını biliyorsun." Diye içinden sinsice güldü ancak duruşunu koruyabilmek için hızlıca tokalaşmayı bitirdi. "Mr. Xiao vaktiniz varsa önemli bir konuyu konuşmak için sizi kendim ziyaret etmek istedim. Mr.Wang'ın tedavisi hakkında..."

Dediklerini duyunca Xiao Zhan yine tüm sakinliği kaybetmişti. Panikten kalbi güm güm atıyor, Mr.Li'nin kim bilir hangi hatası yüzünden buraya gelip yüz yüze konuşmak isteyeceğini tahmin etmeye çalışıyordu. Daha doğrusu konuyu tahmin etmesine gerek yoktu. Sadece direk gerçeklerle yüzleşmek beklediği bir şey değildi. Gözünün ucuyla ikilinin yanında duran, okul toplantısına velisiyle gelmiş gibi suçlu suçlu yeri izleyen Wang Yibo'ya baktı. Bu görüntü onu hiç ama hiç rahatlatmamıştı. Kurumuş boğazını yumuşatmak için yutkundu ve: "Tabi ki tabi ki, isterseniz görüşme odasına geçelim. Orada daha rahat konuşabiliriz." Diyerek karşılama masasının arkasındaki bir kapıyı işaret etti. Yibo odaya girerken kapı yanındaki minik tabelaya baktı ve "Spa Direktörü: Xiao Zhan" yazısını görünce heyecan duymaktan kendini alamadı. Xiao Zhan, Yibo ve menajerinin koltuklara oturmasını bekledikten sonra kendi masasına yerleşti. Makam koltuğuna oturduğunda karizması daha da katlanmıştı. İçinde yaşadığı paniği dışarıdan birinin anlaması mümkün değildi. Sakince tekrar konuşmaya başladı:

Masaj yaptırmaktan nefret ediyorum! - YiZhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin