1 Частина (фінал)

24 2 0
                                    

Всім привіт , я Т/И  - і да , я ізгой школи...

А ви спитаєте чому? Все просто , через моїх батьків. Ви напевно хочете дізнатись , що з ними .А я вам зараз і розповім .

Мій батько , покинув нашу сім'ю , як тільки дізнався , що мама вагітна .
Після мого народження , він платив елементи .В 8 років , моя мама зустріла мого вітчима .
Він ніколи не любив мене , і був колишнім зеком .В один день , він підставив мою маму.Підкинув їй травичку ( я думаю , ви зрозуміли , про що я).

Після чого маму посадили на 10 років .
А мене відправили в дит будинок .

В 16 років , мене перевели до старшої школи , де і почались з мене глузування .

Я не могла дати відбій , так як я з дитячого будинку.І якщо я порушу правила школи , мигом з неї полечу .
Я довго терпіла все , а сьогодні зовсім не мій день .

В школі:

У нас є ,,королі школи" .

Чон Чонгук , Пак Чимин , Мин Юнги .
А щей сьогодні , має повернутись Кім Тэхьон .Ще один з ,, Vip персони".

Сиджу в класі , і тут заді на мене висипають сміття.

Повертаю голову , і бачу цю трійцю .

Поки дивилась на них, мене хтось хватає за руку і тягне в якомусь напрямку .Я бачу , лише його макушку .

Завівши мене в пустий клас , сказав:

?-А ти не змінилась , з тих пір.

-Ти хто?!

?-Я? 😏

І в туж мить він повертається , і я бачу перед собою Кім Тэньона .

-Ти?

-Я) Рада бачить мене ?

Кст , ти вже в формах пишніше стала  )

-Кім! Ізващенець .

-Хах

-Чого ти мене сюди притягнув ?!

-Значить ,так ! З сьогоднішнього дня , ти живеш у мене .І завтра ти не будеш ізгоєм , цієї школи.

-Що? Ні!

-Я й не питав

Кім взяв тебе на руки , закинув на плече та поніс до машини.Посадивши тебе в машину , сам сів за руль.
Приїхавши до будинку Тэ .Він відкрив мені двері .Я вийшла і ми пішли до дверей .

Зайшовши , він показав мені де моя кімната .Все розповівши , де що є .Він пішов в іншу комнату .

Істина красуня/ Истина красавица (Завёршон)Where stories live. Discover now