Keyifli okumalar...
" Saçma sapan konuşma. Senin telefonunda benim fotomun ne işi olsun! Bunu neden isteyeyim ki ?"
Gülümsemesi yayılırken düşünüyormuş gibi durdu.
" Sen bunu bi kenara yaz. Bir ara hatırlatırım sana."" Ben seni varya! Çok pis döverim. Elimde kalırsın oğlum bak deli etme beni!"
Sesim yükseldiğinde içeriye abimin girmesiyle Mert' ten usulca uzaklaşmadan önce abime çaktırmadan kulağına fısıldadım.
" Seni çok pis dövücem. Yaz bunu bi kenara."
"Zevkle."
Abimin ikimize bakan gözlerini gördüğümde derin bir nefes verdim.
" Abi yemek yedin mi sen ? Hızlıca çok sevdiğin tost varya ondan yapayım mı ?"Dudaklarımı birbirine bastırmış bir şekilde abimin cevabını bekledim.
Abim arka tarafta dinlenme odasına yöneldi." Yok yedim ben. Başım ağrıyor biraz uyuyacağım. Öğle molası bitti. İşine dön sen."
Başımı sallayarak arka taraftan çıkarken göz ucuyla Mert' e baktığımda elindeki telefonla bizi hiç umursamadan oyalandığını farkettim. Beyefendi rahatlık konusunda da üst seviyelere ulaşmıştı.
Aynı salaklık konusunda olduğu gibi.Akşama doğru kafe kalabalık olmuştu.
Elimdeki boş tepsiyle tezgâh bölümüne giderken ismimi duymam ile kafamı sesin geldiği yöne çevirdim." Cansu naber? Sen burda mı çalışıyordun?"
Bizim okuldan Burak' ı görmem ile gülümsedim.
Aynı sınıfta okuyorduk. İyi çocuktu.
Severdim yani kibar bir çocuktu.
" Evet aniden kendimi kafe de çalışırken buldum. " dediğimde güldü.
" Ama sanırım abin de burada çalışıyordu değil mi ?" sorusuyla başımı salladım.
" Aynen abi kardeş ekmek peşindeyiz."Her söylediğim söze olduğu gibi buna da güldü.
Burak ile konuşurken servis işini unutmuş gülüyordum.
Ta ki birilerinin bir yerine batana kadar." Cansu servisi ile ilgilendiğin dördüncü masanın yarım saattir siparişi gelmemiş." Yanımıza gelen ve bana değilde direkt olarak Burak' a bakan Mert'in imalı sesine karşılık başımı hiç de samimi olmayan gülümseme ile yana doğru eğdim.
" Yaa hemen ilgileniyorum."diyip Burak'a baktım.
" Sen istersen otur siparişini almaya geliyorum." dedim sevencenlikle.Bu halimi gören Mert' in şaşıran yüz ifadesine içimden güldüm.
Çocuk beni hep sinirli atarlı gördüğü için garip gelmişti tabi.
Mert'in garip bakışlarını umursamayıp hızlıca servise koştum.
İşim bittiğinde ise beni iki kişilik masada oturarak bekleyen Burak' ın yanına gittim." Hoşgeldiniz. Siparişinizi alabilir miyim?"
Soruyu sorarken sanki küçük iki küçük çocuk garsonculuk oynuyormuş gibi hissetmiştim.
" Hoşbuldum. Ama ben çok kararsız kaldım sizin benim için öneriniz nedir acaba?"" Hmm. Enfes tadı olan waffle size önereceğim ilk şey olabilir."
Gerçekten lezzetliydi.
Burak' ın siparişini alıp arka tarafta hazırlama kısmında olan Mert' e seslendim.
" Bir porsiyon waffle ve bir şişe gazoz." dediğimde bana iğrenerek baktı.
" Waffle' nın yanında gazoz mu gider . Arkadaşının damak lezzeti yokmuş."Büyük bir of çekerek bana uzattığı tepsiyi aldım.
"Boş yapıyorsun. Yapma!"Burak' ın masasına siparişini koyduğumda telefon görüşmesi yaptığı için sadece gözlerime bakarak gülümseyerek teşekkür etti.
Başımı hafifçe eğerek karşılık verip tekrar siparişleri masalara götürmeye devam ettim.
Lavaboya ihtiyacım için gidişimin sonrası arka taraftan çıkarken Burak' ı arka taraftaki tezgahta duran Mert ile konuştuğunu gördüm.Yanlarına gülümseyerek ve merakla gittim.
Beni gören Burak ve Mert' e baktığımda garip bir şey olduğu açıkça belliydi.
Çünkü Burak bana uzak bakışlar atarken Mert ise gülümsüyordu.Arka taraftan Burak' ın yanına gideceğim sırada Mert' in kolunu omzuma uzatarak beni yanına çekmesiyle neye uğradığımı şaşırmış bir şekilde ona baktım.
Samimi bir şekilde arkamdan uzattığı kolu ile bana sarılan Mert ' in Burak' a bakarak söylediği şey ile şok ' a girdim." Sevgilimin okul arkadaşı kafemizden memnun kalmıştır umarım."
😶😶😶😶😶😶
Neler söylüyorsunuz Mert bey ?
Cansu' nun tepkisini aşırı merak ediyorum.
Peki Mert niye böyle bir şey yaptı sizce ?
Bölüm nasıldı?
Yorum ve beğeni atmayı unutmayın.
Seviliyorsunuz canlarr❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜNECCİM KIZ !! / TEXTİNG ( TAMAMLANDI)
HumorSiz: Yarım saattir kahkaha atıyorum lan. Siz: Anan baban bu ismi koymak için ne yaşamış olabilirler ffdfdddss? Siz: Olm seni yaparken bu kadar zorlanmamışlardır. Aksi: Ne yaşadıkları hakkında bi fikrim yok ama seninkiler seni yapmaya karar verip dün...