12.

12 2 0
                                    

Po úmrtí blízké osoby procházíme údajně různými fázemi.

Podle mě jsou čtyři.

Ta první je popírací.

Neberete to jako skutečnost. Jste v šoku, jako by svět a všechno okolo přestalo existovat. Je tu jen ta lež, které všichni věří. Ta o které se snaží přesvědčit i vás.
Ta skutečnost že už nikdy neotevře oči. Je to jako by svět přešel do pozadí a vaše hlava pořád jen dokola a dokola ječela ne. Tohle nemůže být pravda. Tohle není možné....

Ta druhá fáze je hněv.

Tady to ne ječíte nahlas. Nesnášíte všechno. Nesnášíte sami sebe. Nesnášíte lékaře. Nesnášíte všechny a všechno. Nesnášíte celý svět. Protože ta jediná osoba co jste potřebovali tu není.

Není to fér...

Třetí fází je deprese.

Truchlící období. Cítíte se bezmocní, osamělí. Opustil váš všechen hněv a s ním i síla. Cítíte se zranitelní. Jako malá, opuštěná, bezmocná štěňátka. 

Potom přijde poslední, čtvrtá fáze.

Smíření se se skutečností.

Začínáte pomalu znovu žít. Pořád to bolí a bolet to bude už napořád.

Ale naučíte se s tím žít.

Ze začátku se to zdá nemožné, jenže jde o to nevzdat se a prostě věřit, že jednoho dne to bude dobré. Přijmete tu bolest a ta se stane vaši součástí. 

Prostě se vzbudíte a zjistíte, že jste najednou lehčí. 

Někdy to trvá dny, jindy roky ale přijde to.

A bude to nádherné.

Bude nádherné se znovu smát.

To slibuji.




______

"Všichni jsme zlomení. Každý po svém v místech, která nikdo nevidí."

P.❤️

Vydáno: 3.2 2023

Loved by an angelKde žijí příběhy. Začni objevovat