Tohle je těžký. Upřímně jsem doufal, že k tomuto nikdy nedojde, ale víš co. Život je život. My ho neovlivníme. Můžeme jen přijmout, to co dostaneme a rozhodnout se co s tím.
Chci by jsi věděla, že jsem na tebe moc pyšný, vždy jsem byl a vždy budu, to si zapamatuj.
Taky chci, aby jsi věděla že jsem s tebou, vždy a všude, stejně tak jako ty jsi vždy se mnou. Stačí když zavřeš oči. Budu tu vždy. Neviditelný společník, co ti vždy bude držet ruku na rameni, budu plakat a se smát s tebou. Vždy.
Chci, aby jsi věděla, že jsem šťastný... píšu to v nemocnici, po tom co mi oznámili, že je konec. Samozřejmě jsem si předtím liboval v tom proč já a litoval jsem se. Pak jsem se sebral a zkusil si napsat seznam Co stihnout před smrtí.... Nakonec jsem ho stáhl z googlu.
A víš co? Podíval jsme se na něj a ty věci jsem fakt dělal. Smál jsem se, když bylo v místnosti ticho, udělal jsem si tetování, plaval v moři za tmy, skákal jsem ze skály, spal pod širákem.... A neuvěříš jak skvělý to byl pocit. Pocit, že můj život stál ze to. Že jsem si ho i přes všechno užil.
A chci, aby jsi se tak někdy cítila taky. Vím že to máš těžký, všichni tě opustili, brzy tě opustím i já, ale pořád je pro co žít. Pořád je tolik úžasných věcí co zažít, co objevit.
A nechci po tobě, aby jsi byla silná ani cokoliv jiného co ti ostatní budou tvrdit že musíš, protože lásko...ty nemusíš nic. Nemusíš vůbec nic a to je nádherný. Buď taková jaká si, protože taková, přesně taková jsi dokonalá a je v pořádku mít nálady, špatný dny a kdokoliv tvrdí něco jiného nemá pravdu.
A tak tě prosím žij. Žij tak jak jen chceš. Žij, jako by jsi existovala jen ty. Žij tak, aby jsi se jednoho dne, jako stařenka na kolečkovém křeslu, zavzpomínala na celý svůj život a řekla jsi si páni, to byl vlastně dobrý život. Protože, lásko, ten pocit je nepopsatelný.
Sbohem a jsem na tebe pyšný, ať tě vítr zavane kamkoliv.
THE END
Děkuji za to že jste mi a tomuto příběhu dali šanci a dočetli až do konce.
Doufám že se příběh líbil a budu ráada za zpětnou vazbu v komentářích.
Vaše Peťa. Snad na viděnou u dalšího příběhu!🤍🤍🤍
PS: Kdyby vás cokoli zajímalo, opravdu cokoli tak napište. Potěší mě to.
Vydáno: 5.2 2023🤍