B.3

627 27 5
                                    

    Sabah uyandığımda  Pansy odada yoktu. Doğru ya bugün dersler de yoktu. Tuvalete gittiğimde korkunç şeyle karşılaştım. Regl olmuştum. Zamanlamam iğrençti. Tek mutlu olduğum şey derslerin olmamasıydı. İç çamaşırımı değiştirip pedimi taktıktan sonra hazırlanıp aşağı kahvaltıya indim.

Sara: Günaydın.

Draco: Günaydın? Birinin moralleri bozuk galiba.

Pansy: Aynen öyle. N'oldu Sara?

Sara: sabah karşılaşmak istemediğim bir şey ile karşılaştım bu kadar. Takmayın beni kahvaltınızı yapın ya

Kahvaltıyı yaptıktan sonra odama geri çıktım. Karnım çok fazla ağrıyordu. Kendime sıcak su torbası yapıp yatağa uzandım. Odaya Pansy girdi. Elinde bir sepet vardı ve bana uzattı.

Sara: Bu da ne?

Pansy: Bilmiyorum İsimsiz birisi göndermiş.

Sepeti dolduran çikolatalara baktım. Normalde çikolata sevmem. Fakat bu dönemlerde krize bile giriyorum. Yemeye başladım. Hepsini tek başıma bitiremezdim. Pansy'e de verdim.

Pansy: Sence kim gönderdi bunları?

Sara:Hiçbir fikrim yok. Tek bildiğim şey bu kimse regl olduğumu biliyor. Ama ben daha bu sabah oldum. Kimseye de söylemedim.

Pansy: Garip. Her neyse... Hadi sıcak su torbanı da al dışarı çıkalım. Biraz hava sana da iyi gelir.

Sara: Peki bir dakikaa

Altıma kırmızı kareli pijama, üstüme yeşil siyah çizgili örgülü kazak geçirdim. Bir kaç çikolata ve sıcak su torbamı alıp bahçeye çıktık. Ağacın altına oturduk. Çok fazla insan yoktu.Banklarda oturup kitap okuyan bir Tom Riddle gördüm. Çok fazla odaklanmıştı. Ona bakarken yanıma birinin oturduğunu hissettim. İrkildim. Bu.. Bu Tom'un kardeşi Mattheo Riddle'dı.

Pansy: Afedersin ama sana oturabilirsin demedik?

Mattheo: Hadi ama kızlar tanışmamız böyle mi olacak?

Sara: Ben seni tanıyorum..

Diye mırıldandım. Mattheo bana bakıyordu.

Mattheo: Sen Sara'sın öyle değil mi? Malikanemizde adın çok geçti-

Derken biri Mattheo'nun omzuna vurdu. Kafamı kaldırdığımda Tom'u gördüm. Kalp atışımın hızı beni korkutuyordu. Neden böyle olmuştu?
Tom'un gözleri birden bana döndü. Yine mi? Aniden bakması beni gerçekten korkutuyor.

Mattheo: Abicim ben de seni gördüğüme sevindim!

Tom Mattheo'ya göz devirirken  Mattheo tekrar bana dönüp incelemeye başladı.

Mattheo: Kalp atışını kontrol et. Abim seni baştan çıkarıyor galiba Sara :D

NE? Tamam, Tamam. Bu kadarı da fazla artık!

Sara: Günlerdir herkes benim üzerime mi oynuyor yoksa ben mi deliyorum anlamıyorum!

Kalkıp Slytherin ortak salonuna gittim.

Pansy'nin ağzından

Ben bile bu lafı beklemiyordum. Sara sinirlenmiş olmalı.

Mattheo: İyi de ne dedim ki şimdi?

Tom: Geldiğin ilk günden ortalığı karıştırmaya bayılıyorsun. Ama hala 0 - 0 Umarım düzeltmesini bilirsin. Bir daha böyle bir şey söyleyecek olursan Avada'yı çakarım Mattheo. Şaka yapmıyorum

Tom hızlı adımlarla uzaklaştı. İlk defa Tom'dan bunları duydum. İlk defa bu kadar uzun bir cümle kurmuştu, Sara için.

Sara'nın ağzından

𝒯𝒪𝑀 𝑀𝒜𝑅𝒱𝒪𝐿𝒪 𝑅𝐼𝒟𝒟𝐿𝐸 / 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐢𝐭𝐬𝐞𝐥𝐟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin