《12 》

125 10 3
                                    


Jungkook

"Geldiğin için saol Jimin" Kapının önünde Jimin ile konuşuyorduk çünkü beni merak edip gelmişti. Ayağım yavaş yavaş iyileşiyordu. "İnanamıyorum. Namjoon hyung şüphelenmişti. Ama çok mutluydunuz ayrılma kararını nasıl aldın?" Aklım allak bullak olmuştu. Bizim birlikte olmamız imkansızdı. Her ne kadar deliler gibi sevsemde, onu herşeyden çok istesem de o benim için yanlış kişiydi.

"Onu 12 yaşında görmüştüm. O zaman sadece beğenmiştim biliyorsun zaten kısa tutucam... Ona aşık olmam hayatımda yaptığım en kötü şey ve çok pişmanım. O hesabı açtığım güne lanet ediyorum şimdi." Göz yaşlarım tekrar aşağı inerken ayağıma dikkat ederek yere çöktüm ve bağıra bağıra ağlamaya başladım.

"Ona çok alıştım Jimin, onsuz nefes alabilecek miyim bilmiyorum" başımı omzuna koyup saçlarımı okşuyordu. Siyah Mercedes büyük bahçe kapısından içeri girip tam evin kapısının önünde durdu. Jin hyung gelmişti.

"Jungkook? Neden ağlıyorsun? Kalkın yerden hadiii" Jimin de benimle birlikte ağlamaya başlamıştı. O kadar kötü bir haldeydim ki Yoongi ile yaşanan şey tamamen aklımdan çıkmıştı. İkisi koluma girmiş koltuğa oturttular.

"Anlatın, niye ağlıyorsunuz?" Konuşmak için ağzımı açtım ki Namjoon hyung dış kapıdan içeri bağırarak girdi. "O şerefiz elimde kalıcak en sonunda!" Jin hyungun yanına oturdu ve sıkıca sarıldı ona. Ağlamak ile meşgul olduğum için bu hallerini çok takmadım. "Noluyor biri anlatsın artık!" Jin hyungun sesi iyice yükselince Namjoon'u kendinden ayırdı ve bana baktı.

"Seninle alakası var. Konuş yoksa dayak yicen benden" derin bir nefes aldım ve tek bir cümle kurdum. "Taehyung'dan ayrılıcam, ondan" kaşları kızgınlıktan değil, şaşkınlıktan çatılınca tekrar konuştum. "Benim sevgilim Taehyung'du hyung... O olduğunu öğrendiğim an kendimden nefret ettim. Yurda dönüyorum bugün" sondaki alakasız cümlem ile birlikte yavaşça merdivenleri çıktım ve eşyalarımı toplamaya başladı.

"Kendine iyi bak ufaklık. Görmeye gelemeyeceğim büyük ihtimalle" Namjoon hyunga sımsıkı sarıldım ve Jin hyungu arabasının arka koltuğuna oturdum. Jimin'de ön koltuğa oturdu ve "sol ayağını uzat jungom uyuşur yoksa" dedi. Sözünü dinleyip uzattım ve camdan dışarı baktım. Hyunglarım dışarıda hararetli bir şey konuşuyorlardı sanırım ikiside burnundan soluyordu çünkü. "Artık gidebilir miyiz ayağım acıyor" camı açıp kızgınlıkla konuştuğum için Jin hyung hemen arabaya bindi ve yurda doğru yol aldık.

________________

Instagram


Kookiee
Sakin kal jungo|
Tek bir mesajla bitirmeye çalış|
Hiçbir vicdan azabı çekmeyeceksin|
Bunu kendin için yapmalısın|
Tae

Tae_tqe
Amına koyayım|
Ben yazıcaktım|
Sakin kal Taetae|
Tek mesajla ayrılacaksın|
Onu sevmiyorsun|

Kookie
Hayırdır bu saatte
Uykunu almalısın

Kookiee
Sesini duymaya ihtiyacım var
Son bir kez izin ver yalvarırım|

Tae_tqe
Yapma işte bunu yapma|
Sesini duyarsam yapamam|
Seni bırakmam|
Üzgünüm bebeğim yapamam|
Uyumam gerek
Ve sesler olduğu gibi yan odalara geçiyor

Kookiee
Offf|
Peki
Son kez duymak istedim sma
Olsun :)

Tae_tqe
Ananısikim|
Son kez ne lan?|
O ne demek oluyor?|
Son kez?
İyi misin?

Mary Jane ✔️ | T.KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin