Jeon Jungkook
"Düzgün yesene şunu her yerine bulaşmıştırmışsın!" Tanrım çok tatlıydı şuan!!! Götüm acımasa üstüne atlayıp o nutellayı dudağından emerek alırdım.
"Çocuk gibisin eskiden böyle değildin!" Yalancıktan sinilerlendim ve peçeteyle ağzını silmeye çalıştım. Lakin elimden alıp kendisi sildi ağzını.
"Saçların yakışmış" bana baktığını anca farketmiştim sesini duyunca. Kalbim deli gibi hızlanmıştı bu sözüyle. "Sağol seninkilerde güzel" dedim kafamı masaya eğerek.
Tanrım, neden benden sakladı ki katil olduğunu? Babası onu kurtarmıştı evet ama onun hiçbir şey yapmamış gibi hayatına devam etmesi doğru değildi. Suçlu bile olsa kimsenin canını almamalıydı. Benim sevdiğim adam katil olmuş ve bunu benden saklıyordu.
Aklımdaki düşünceleri daha fazla tutamadım. İki elimi masaya sertçe vurup ayağı kalktım. Ona dik dik bakarken gözlerinden korku aktığını gördüm. Canım çok yanıyordu... Ama bunu başarmak zorundaydım.
"Neden benden sakladın?" Kırgın sesimle başını eğdi ve burnunu çekti. Yanına adımladım ve dizimin üstüne çöktüm. Ellerimi yüzüne koyup gözlerimizi buluşturdum. "Neden bana söylemedin? Neden birini öldürdüğünü sakladın?"
"Nişanı atmandan korktum Jungkook" dedi kısık sesle. "Benden saklaman şuan boşanma sebebi farkında mısın?" Gözleri şokla aralandı cümlemle. Ellerini yüzündeki ellerimi buldu ve ordan indirdi yavaşça. Sol avcuma dudaklarını bastırıp burnunu çekti.
"Farkındayım bebeğim. Benden boşanma hakkına sahipsin biliyorum. Ama bunu yapma yalvarırım. Beni sensiz bırakma Jeon"
Karşımda pişmanlık içinde ağlıyordu. "Senden gizlice tedavi gördüm. Sırf bu yaşadığımı unutmak için - ki unutmuştum da. Sen şimdi konuyu birden açınca ne diyeceğimi bilmiyorum ama beni bırakma lütfen"
Ağlayışı iyice şiddetlenirken ayağı kalkıp başını göğsüme yasladım. Saçlarını okşuyordum ancak bir türlü sakinleşmedi. "Şşşhh geçti bebeğim, sakin ol herşey geride kaldı. Kızgın veya kırgın değilim sana tamam mı?" Dedim saçlarını okşarken.
Sonunda ağlayışı küçük hıçkırıklara dönmüştü. Kafasını kaldırıp kollarını belime doladı. Beni kucağına çekti ve sımsıkı sarıldı. Başını boynuma koyup kokumu içine çekiyordu şimdi. "Beni bırakma" diye fısıldadı başını boynumdan kaldırmadan. Ensesindeki saçlarıyla oynaya oynaya mayıştım kucağında. "Asla" dedim başımı saçlarına götürürken.
Jungkook.97
Hesabından yeni gönderii love you babe @thv
Thv: Do not leave me alone
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mary Jane ✔️ | T.K
HumorFake hesaptan tanışan iki üniversite öğrencisi Texting + düz yazı ( Saçma bir konusu vardır. Ciddiye almayınız)