Instagram üzerinden arama başlatılıyor
"Aşkımmmm"
"Aşkın ölür sanaaa"
"Jimin ile beraber gösteride dans edicez"
"Hmmm, bu süper bir haber. Ne zaman yapılacak peki gösteriniz?"
"18 Şubat, amfi tiyatroda"
"Keşke gelebilseydim ama arkadaşıma söz verdim ve yanına gitmek zorundayım. Çok toxic biri ya"
"Yaaa benim hyungum da gelmiyor senin gibi program yapmış arkadaşıyla birlikte. Off ya keşke gelseydin"
"Ama sen böyle yaparsan 11 yıllık arkadaşımı kırmak zorunda kalıcam. Eğer o üzülürse bende üzülürüm"
"Hayır sen üzülme arkadaşın benden daha önemli onun yanında ol"
"Bunu trip olarak algıladım?"
"Saçmalık!
Ayyy bu çocuk uyuyordu bağırdım istenmeden""Oyyy kurban olurum senin korkmana. Onu döverim tamam mı sana dokunursa"
"Bana bak enişte bey! Tavuk mu terbiye ediyorsun? Arkadaşımı çalmışsın zaten geceleri biz sohbet ederdik artık sizin fingirdeşmelerinizi duymak zorundayım"
"Bebeğim, ben kapatmalıyım sabah sınavım var. Yarın gece tek kalabileceğin bir yer bul tamam mı? Önemli şeyler konuşucaz"
"Ah, anladım sanırım. Yarın 148 IQ arkadaşımın evine gidicem. Bana ders çalıştırmaya söz verdi çünkü. Hem biraz senin hakkında da konuşuruz belki"
"Ahah, bende arkadaşıma anlatıcam seni umarım sever seni. Neyse iyi geceler miniğim dudağını telefona yaklaştır öpeyim bir kere"
"Çocuk gibisin Tae al getirdim"
"Söz veriyorum seni gördüğüm ilk an dudağını gerçekten öpücem. İyi geceler"
"Ahh, iyi geceler"
_________________
Konservatuar bölümü
Namjoon
Duyduğuma göre Jimin uyumakta zorluk çekiyormuşJimin
Ay evet hyungie 🥺
Jungo uyutmuyor kiJungkook
Bunu insanlara söylemek zorunda değildin Jiminie
Baş başa da halledebilirdik
Ayrıca dünkü söylediklerini unutmadım
Yaklaşık 15 dakika gözüme görünmeSeokjin
Ne yaptın civciv???Jimin
Offf bu adamın sana zaafı var
Sürekli bana kızıyorJungkook
Ben başak burcuyum
Herkesin bana zaafı var 💅Seokjin
Tamam şımarma
Noldu artık anlatın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mary Jane ✔️ | T.K
HumorFake hesaptan tanışan iki üniversite öğrencisi Texting + düz yazı ( Saçma bir konusu vardır. Ciddiye almayınız)