_____________________
Taehyung
Nişanlandığımızdan bu yana 13 gün geçmiş, Jungkook Seul'e dönmüştü. İlk defa bu kadar beraber zaman geçirmiştik. Beraber çektiğimiz fotoğraflar ona olan özlemimi biraz olsun bastırıyordu. Ah birde onunla beraber uyuduğumuz gece... İkimizinde yaşayabileceği en güzel şeydi gerçekten. Jungkook bana çok iyi geliyordu ve bu kalbime ağır darbeler veriyordu. Olsun, ondan gelicek herşeye razıyım.
Her an gelir ümidiyle amcamın evine silah zoruyla taşındım. "Evlenmeden olmaz" dediği an içime sokup bir daha asla çıkarmak istemedim. Ama bu mümkün olmadı. Onun için babasıyla konuştum ve Jungkook'un okula devam etmesini istedim. 3 ay daha nişanlı kalıp sonrasında evlenecektik.
Tavşanımı kaybettiğim zaman kendimi alkole ve sigaraya o kadar vermiştim ki; artık bağımlısı haline gelmiştim. Sarhoş olduğum gece yanımda kalmıştı ya, ha işte o zaman kendi kendine benden söz almıştı bir daha alkol içmeyeceğime dair. Bunu ben uyurken söylemişti ama ben herşeyi duymuştum.
Şuan okulda pür dikkat dersi dinliyor, dağlar kadar notlar alıyordum. Derslerime odaklanmaya söz verdim babama. Hala neden benimle evlendirmek istediğini anlamış değilim. Sanırım babası beni çok sevdiği içindi. Yoksa ilişkimizi bilmiyordu.
"Evet Taehyung bize bugünkü dersimizin özetini çıkarıp anlatıcak" Gönüllü olarak bunu üstlenmiştim. Tahtaya emin adımlarla ilerledim ve profesyonellikle dersi anlatmaya başladım...
Jungkook
"Hyungieeee hadi nerde kaldın?" Namjoon hyungun evinde film açmasını bekliyorduk. Yukarıdaki albümlerden birini seçmek için çıkmıştı. Sonunda geldi ve korku filmini izlemeye başladık. "Anasını satayım korkuyorum ben ya" Jimin'i takmadan filme odaklamaya çalıştım taki yanımdaki sehpadaki telefonumun titreyerek çaldığını gördüm.
"Ben hemen dönüyorum" fısıltıyla ayaklandım ve mutfağa girip kapıyı kilitledim. Sevgili nişanlımdı arayan.
Arama cevaplandı
"Taehyungieee"
"Nişanlım diyeceksin demedim mi ben? Napıyorsun bakalım?"
"Çocuklarla Namjoon hyungun evine geldik film izliyoruz. Sen napıyorsun?"
"Ders çalışıyordum sesini duyayım dedim. Böldüm mü filminizi?"
"Hayır daha yeni başlattık zaten. Senden önemli değil aşkım. Çok özledim"
"Ah bebeğim benim, bende seni çok özledim. Baban sürekli beni yemek yemeye çağırıyor ama çok çalıştığım için kibarca reddediyorum. Kötü yapmıyorum değil mi?"
"Hayır tabiki, sen yanlış yapmadın tersine doğru bir şey yaptın Taehyung. Babam senin uğraştığını görünce daha da mutlu oluyordur"
"Umarım Jungkook umarım. Bu arada ne zaman geliceksin?"
"Bilmiyorum ki. Derslerime çalışıyorum bende senin gibi. Ders programıma bakıp plan yaparsam gelebilirim"
"Anladım, sana gizli bir sır vericem ama yanlız kalman gerek. Yanlız ve yatağı olan bir odada mısın?"
"Mutfaktayım? Olmaz mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mary Jane ✔️ | T.K
HumorFake hesaptan tanışan iki üniversite öğrencisi Texting + düz yazı ( Saçma bir konusu vardır. Ciddiye almayınız)