《15 》

122 14 0
                                    

"Sen bu evin kapısını çalmayı bilir miydin Jungkook?" Şuan sarhoş olmasına veriyorum yoksa burnuna yumruğumu geçirmiştim. İğrenç duruyordu. "Babam yemeğe gelmeni istiyor ama kör kütük sarhoşsun seni hayatta eve sokmaz böyle. Elini yüzünü yıka kendine gel" Kapıdan kapıya konuştuğumuz için çıplak ayaklarına aldırış etmeden yanıma geldi.

"Kendime gelmem için duş alıp kahve içmem gerek buda çok uzun sürer. Beni boşverin en iyisi hem aç değilim" gülümsedi ve geri dönüp kapıyı sertçe çarptı. Bu yaptığıyla yerimden zıplasam da gelmemesi işime yaradı diye sevinerek içeri girdim. Ondan uzak durmak için elimden geleni yapıyorum ancak bu çok zor.

Sesine muhtaçken onu kendimden ayrı tutmaya çalışıyorum. Yaklaşık 15 gün burdayım yani o da burda sanırım. Salona geçip masaya oturdum ve tabağımdaki yemekleri hemen yemeye başladım.

"Gelmiyor mu oğlum?" Başımı sağa sola sallayıp yemeğimi yemeye devam ettim. Babamın bana baktığına yemin edebilirim. "Baba hastaymış biraz, bizede bulaşmasını istemediği için gelmedi. Ayrıca neden bu çocuğa bu kadar özenli davranıyorsun?"

Başımı kaldırıp ona baktığımda yutkundu ve çatalını porselen tabağa sessizce bıraktı. Annem mutfakta, abim ise nişanlısı ile yemeğe çıkmıştı. Kısacası sofrada baş başayız.

"Ben onun babasını yakından tanıyorum oğlum. Eskiden birlikte iş yapmışlığımız dahi vardı. Ona düşkünüm çünkü babasından bekarken hoşlanmıştım. Aramızda kalsın lütfen. Seninde eşcinsel olduğunu öğrendiğimde dünyalar benim olmuştu hatırlarsan. Onunla evlenip mutlu bir hayat kurmanı çok isterim. Babası ve annesi de çok iyi insanlar ve o da aynı şekilde. Çok zeki, yakışıklı ve zengin"

Gerilmiştim. Sevdiğim adamın benimle evlenmesini istiyordu. Onun babasından hoşlanmıştı ve beni de destekliyordu. Ufak çaplı bir düşünceden sonra ne zaman eğdiğimi hatırlamadığım başımı kaldırıp gözlerine tutundum. Ne diyeceğimi bilmiyorum gerçekten.

"Annemi seviyor musun baba?" Yüzüne yerleşmiş olan gülümsemesi solmuş, yerini büyük bir hüzün kaplamıştı. Başını sağa sola sallayınca bir anda gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı. "Anneni hiçbir zaman sevmedim Jungkook. Sevmek için çok uğraştım ama olmadı. O da onu sevmediğimin farkında merak etme. Onu hep koruyup kolladım. En yakınımda tuttum ve herşeyden sakındım"

"Peki o? O adam da seviyor muydu seni?" Babam başını aşağı yukarı sallayınca beynimden vurulmuşa döndüm. Ağzını açıp konuşacakken annemin neşeli sesiyle durdu ve dolan gözlerini kazağının kollarıyla sildi.

"Ne konuşuyordunuz da ben gelince sustunuz?" Yanına oturup sırtımı sıvazlarken babama bakarak konuştu. Onları dünyanın en büyük aşıkları bilirken bunu duymak beni yıkmıştı. Ne yani hiç bir zaman sevmediler bu birbirlerini? Kafam darmadağın olmuştu.

"Taehyung hakkında konuştuk biraz. Ne kadar efendi bir çocuk olduğunu anlatıyordum. Eğer evlenirlerse mutlu olmazlar mı sence?" Annem başını yere eğip parmaklarıyla oynuyordu. "Bana karışmak düşmez. Sen çoktan kararını vermişsin bile. Neyse ne geliyor mu Taehyung?" Bana yönelttiği soruya cevap olarak başımı sağa sola sallamakla yetindim sadede.

_____________

Yoongi ~ Jungkook

Jimin
Kaç güne gelirsin kook?

Jungkook
15 gün

Jimin
Annenler seni görünce ne tepki verdi?
Kesin çok mutlu olmuşlardır
Canım ailem 😭

Mary Jane ✔️ | T.KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin