🐉
Yine yeniden selamlar! Helbarvest'e ve Mahşer Sürüsü Yedi'ye hoş geldiniz!
Medyadaki şarkıya mutlaka tık tık...
Kemikler Mirası benim için ve emin olun ki sizler için de çok farklı bir yolculuk olacak.
Karanlık arzular, aşkı içindeki düşmanlığın beslediği çarpık bir ilişki, çete savaşları, motosiklet kulüplerinin en tehlikeli yüzleri, erkeklerin isimlerini başa yazdığı bir dünyada kadınların yaratacağı devrim, boolca ihanet ve kan donduran sırlar... Helbarvest eyalet sınırları içinde dönen tüm oyunlar bir intikam meselesi.
Kıpır kıpırım, heyecanıma yenik düşüp size tüm hikayenin özetini çıkarmadan azıcık daha vaktinizi alacağım.
Sahne önce Logan ve Rebel'ın. Tıpkı bulundukları dünyayı yıkıp kendi kurallarıyla yeniden inşa etmek istedikleri gibi birbirlerini de parça parça yıkıp içlerinde ne varsa yeniden inşa edecekler. Silahla, güçle, şehvetle ve kalple...
Diğer kurgularımdan beri yanımda olan, desteklerini hiçbir zaman eksik etmeyen okurlarıma ve dostlarıma çok teşekkür ederim. Eğer beni cesaretlendirmeseydiniz, elinizi her zaman sırtımda hissetmeseydim yeni maceralara soyunacak gücü bulamayabilirdim.
İlk defa, Kemikler Mirası'yla tanışıyorsak da yollarımız kesiştiği için çok mutluyum.
"onemacikgoz" IG hesabım alıntı ve bilgilendirmeleri oradan da paylaşayacağım, dilediğiniz zaman bana ulaşabilirsiniz.
Sizi çok seviyorum
(Motosiklet kulüplerinin tarihlerinden ve kendi manifestolarından yararlandım ancak bu kurgunun hiçbir gerçek kişi ve kuruluşla bağlantısı yoktur)
O zaman, kısa bir alıntıyla başlayıp birinci bölüme geçiyoruz! Oy vermeyi ve yorum yaparak bana destek olmayı unutmayın.
(Rebel görseli olan kısımlar Rebel'ın, Logan görseli ile başlayan kısımlar Logan'ın ağzından aşklarım karışıklık yaşanıyor başta söyliyim dedimmm)
"Bak sen," dedi ıslık çalarak, etkilenmiş görünmeye çalışıyordu ama kuşkusunu ve gözlerindeki soruları görebiliyordum, "O küçük bedene sığdırabildiğin sürprizler beni daha çok şaşırtacak sanırım."
Üstü kapalı muzırlığının hedefini yine ona doğrulttum. "Bazılarını asla öğrenemeyecek olman ne yazık."
Pes bir nefes verdiğinde kapı kilidi açıldı. Ses boş alanda yankılanırken Logan ortadaki kare bölmenin duvarına yaslanıp kendini gözlerden gizledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMİKLER MİRASI SERİSİ
AcciónKEMİKLER MİRASI SERİSİNİN BÜTÜN KİTAPLARI BURADADIR. KİTAPLAR BAĞIMSIZ DEĞİLDİR AMA HER KİTAP FARKLI KARAKTERLERİN HİKAYESİNİ KONU ALMAKTADIR. - BİRİNCİ KİTAP KEMİKLER MİRASI - Düşmanlar. Aşıklar. Rakipler. Sırlarıyla, Helbarvest eyaletindeki m...