Selaaam en sevdikleriiimmmm!!!Nabersiniz ÇOK ÖZLEDİM SİZİ YİNE.
Çok geç kaldım bölüme o yüzden bu sefer hiç lafa tutmuyorum auskhdakjsd (Hatalarım olduysa kusura bakmayın çok acele bitirip attım)
Oy sınırımız 400 yorum sınırımız 600. Epeydir geride kalıyoruz, çoğunuzun sınavlarını olduğunu biliyorum bu yüzden beklemeden bölümü salıyorummm. Ne zaman müsaitseniz o zaman baskına gelin aşklarım... Ama ammmaaaa bölümü okuyanlardan ricam lütfen yorumlarla destek olmaya devam edin.
Destekleriniz için teşekkür ederim, harika bir ekip olduğumuz için yüz kere daha teşekkür ederim!
Kaskları takalım.
Keyifli sürüşşlerrr
Bölüm müziklerimiz:
Goo Goo Dolls - Iris
David Kushner - Dead Man
Yirmi İkinci Bölüm
"Aşık Bir Canavar"
Saatlerdir uyumamıştım, motosikletin üstünde oturmaktan kıçım ve bacaklarım ağrıyordu. Üstelik Konstantin'in üzerime sıçrayan kanını silmeye bile vaktim olmamıştı.
Yine de içim içime sığmıyordu. Logan, "sana o kadar romantik sürprizler yapacağım ki bana sırılsıklam âşık olmaktan başka şansın kalmayacak" tarzında jestlerde bulanan sevimli bir adam değildi.
Onun romantizm anlayışı ancak önüme kanlı bir kelle atmak, dünyayı ayaklarımın altına sermek, kulübünü benimle birleştirmekti... Şikayet ettiğim yoktu, onun karanlığı karşısında dizlerimin titrediğini inkar edersem yalancı bir pislik olurdum.
Ama 48'nin arkasında, onun arkasında olmak kalbimi şaşkına çeviriyordu. Logan'ın güvendiği tek kadın değil, tek insan olduğumun farkındalığı dalga dalga yüzüme çarpıyordu. Bu yüzden ona sıkıca sarılıyordum, vazgeçmesini, pişman olmasını istemiyordum. Tamamen, bütünümle onunla olduğumu bilmesini istiyordum. Ne yaşamış olursak olalım, geçmişimiz biz biz yapan koca bir karmaşaydı. Bize aitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEMİKLER MİRASI SERİSİ
AcciónKEMİKLER MİRASI SERİSİNİN BÜTÜN KİTAPLARI BURADADIR. KİTAPLAR BAĞIMSIZ DEĞİLDİR AMA HER KİTAP FARKLI KARAKTERLERİN HİKAYESİNİ KONU ALMAKTADIR. - BİRİNCİ KİTAP KEMİKLER MİRASI - Düşmanlar. Aşıklar. Rakipler. Sırlarıyla, Helbarvest eyaletindeki m...