Olay: Barda karşılaşan Gayler.
(Demir)
Hayatın yorucu temposu ve daha bir çok nedenden dolayı bardaydım. Uyuşan bir beyinle her şey daha katlanılanilir oluyordu. Ve çoğu zaman ilgisi üzerimde olan, benimde ilgimi çeken insanlarla geceyi geçiriyorum.
(Berk)
Biraz eğlenmek için Deniz, ve Zühre'yle bara gelmiştik. Şansıma belki bir gay bulurdum. Bardan içeri girdik ve boş olan masalardan birine oturduk. Barda gözlerimi gezdirdim. Biri vardı.
Tam barmenin karşısında oturuyordu, şekilli vücudu, siyah gömleği ve aynı renkteki pantalonu onu çekici yapıyordu. Zaman geçiyordu. Deniz ve Zühre artık gidelim dediler.
"Siz gidin, ben biraz daha burdayım."
Onları, sarılıp uğurladım.
(Demir)
Bilmem kaç dakikadır ilgimi çeken çocuk. Uzun bir süre beni izledi. Ağır ve yavaş adımlarla geldi ve yanımdaki bar sandalyesine oturdu. Bana kaçamak bakışlar atan çocukğun üzerinde koyu gri bol bir kazak, altında ise siyah bir eşofman vardı. Tatlı gözüküyordu. Barmeni çağırdım ve ikimiz için birer içki söyledim.
Sonra doğrudan gözlerine baktım. Çekinsede bakışlarını benimkilerle buluşturan çocuğun gözleri, alev gibi parlıyordu.
"Adın ne senin?" diye sordum.
"Berk, ya senin?" diye cepapladı.
"Demir."
"Adının hakkını veriyorsun." Dediğinde açıkçası cesareti beni şaşırtmıştı. Daha sonra agzından kaçırmış gibi olduğunu farkettim.
"Özür dilerim. Ben şey-" dudagımın kenarı havalandı. Bu gece benimdi.
"Özer gerek yok." derken suratı rahatlamış bir ifadeye büründü.
Hararetli geçen yarım saatin ardından. Ortamdaki hava elektriklenmeye başlamışdı.Dudaklarımız arasındaki mesafe kapandı. Ayağa kalktım. Elinden tutup onu dışarı çıkardım. Motoruna gidicektik. Neyse ki fazla sarhoş değildim. Arkama bindi ve ellerini belime doladı.
Kısa bir süre sonra gelmiştik. Kapıyı açtım, içeri geçtik kapıyı kapatır kapatmaz dudaklarına yapıştım.
Berkin sırtı duvarla buluşurken, bedenimi ona bastırdım. Sonra Berk i kucağıma aldım. Bacaklarını belime dolarken onu odama götürdüm, ve yatağın üzerine bıraktım.
Önce kendi kıyafetlerimi çıkardım. Altımda sadece siyah boxserim vardı. Sıra Berk e gelmişti. Berki ayağa kaldırdım. Üzerindeki kazası çıkardım ve boynuna bir öpücük bıraktım.
Daha sonra sıra eşofmanındaydı. Onu çıkarırken bilerek elimi ereksiyonuna sürttüm. Bu haraketim ünlemesine sebep oldu. Güzel
Kıyafet dolabından bir kravat aldım.
"Ellerini uzat." Dedim. Ellerini önde birleştirerek uzattı. Canını yakmayacak şekilde bağladım. Berki öpmeye devam ettim. Sonunda Berk in sırtını yatakla buluşturdum.
"Dediklerimi yap." dedim. Anlamasada beni onayladı.
"Nasıl istersen."
"Dizlerini bük ve bacaklarını arala."
dediğimi yaptı. Bacaklarımı onunkilerin altındaydı. Bacak arasındaydım.
"Ellerini kafanın üzerinde birleştir ve ben izin vermediğim sürece oynatma." Kafasıyla onay verdi ve dediğimi yaptı.Kafasının üzerinde birleştirdiği ellerini tek elimle kavradım ve oraya sabitledim. Kasıklarına sürtündüm, ilk başta yavaş sonra hızlı bir şekilde.
Berk kafasını arkaya attı ve inledi.
"Mhmmmm"
Sonra üzerinden kalktım ve yatakta oturur pozisyona geldim. Berki kucağıma aldım ellerini enseme yerleştirdi.(Berk)
Baskın taraf Demir olmuştu. Onun kucağında otururken sertleşen ereksiyonunu boxserin altından hissedebiliyordum. Neden hala üzerimizdeler di?
Ellerini kalçama koydu ve sıktı. Bu beni inletti.
(Ahmm)
Kendimi ona sürterken fazlasıyla zevk alıyordum. Onunda aynı şekilde zevk aldığı inlemelerinden belliydi.
(Mhmmmm)
Kalçamı sürtmeye devam ettim. Denirde bir yandan boynumu öpüyor du. Hızlı haraketlerle sırtımı tekrar yatakla buluşturdu. Üzerime çıktı. Dudaklarımdan başladı ve göğüs kafesine kadar öpücükler bırakmaya devam etti."Sıra sende." Dedi ve sırıtarak yatağa yattı. Önce biraz şaşırdım sonra üzerine çıktım. Aynı onun gibi dudagımdan başlayarak onu öptüm. Adonis kaslarını öperken gözlerim boxserına takıldı.
"Ellerimi çözebilir misin?" Sorgulasa da çözdü. Onu yatağa geri ittirdim. Adomiz kaslarını öperken bir yandanda ellerimle göğüs kafesini okşuyordum.
(Demir)
Kanım ısınmıştı. Bedenime her dokunuşunda uyuşuyordu vücudum. Tüm enerjim tek bir yerde kasıklarımda toplanmıştı.(Berk)
Öpüşlerimi boxserı üzerinden devam ettirdim inlemeye devam etti.
"AHMMMM"
Kenarlarından tuttum ve çamaşırı çıkardım. Karşımda hattı sayılır erkekliği duruyordu. Bu beni daha da heyecanlandırdı. Anlık bir kararla. Ereksiyonunu agzıma aldım. Biryandan başına dilimi sürtüyor, bir yandan emiyordum. Daha fazlasını istiyordu. Kafamı elleriyle kendisine bastırdı. İyice doruk noktasına gelene kadar erkekliğini emdim.Sonra beni üzerimden itti. İç çamaşırımı çıkardı.
"Arkanı dön." dediğini ikiletmeden yaptım.
"EÄŸil " eÄŸildim.
Arkama geçti. Erkekliğini önce yavaşça bana sürttü. Sonra içime girdi. Canımı yakmamak için ahır haraketlerle ileri geri yaptı.
"Ahmm"
"Mhmm" inlemelerimiz bir birine karışırken hızlandı hemde fazlasıyla.Hızı artarken kendimi başka diyarlarda gibi hissediyordum.
"AHMM"
"MHMMM"
(Demir)
Bedenlerimiz uyum içinde hareket ediyordu. İçine girmiştim. Vücudum titreyerek boşaldım. Rahatlamıştım. Şimdi sıra Berkte ydi. Berki yarağa yatırdım. Üzerine çıktım ereksiyonu sertleşmişti, fazlasıyla. Önce yavaş yavaş kendimi ona sürttüm sonra tamamen kendimi ona yasladım. Hızlı sürtünmeler sonucu inlemeye devam etti.
"AHMMM"
Üzerinden kaktım ve onun yaptıgı gibi ereksiyonunu agzıma aldım. Gırtlağıma kadar aldım. Sertçe emdim. Bu onu fazlasıyla uyardı. Daha sonra boşaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevişme Var Kardeşim
Kısa HikayeGayler ve sevişiyorlar. Tamam belki biraz lezbiyen ekleyebiliriz. Ama onlarda sevişiyor. Yeniden geldim ve bu sefer hetero.