Jeongin megakarta kérni Elena kezét és Minho tanácsát kérte, amitől az idősebb teljesen kétségbeesett. Mit mondhatna mégis neki? Mit mondhatna erre egy olyan ember, mint ő? Aki visszaélve a barátja, a testvére bizalmával, szerelembe bonyolódott annak kedvesével?
Lee Minho egy mocskos szemét árulónak érezte magát.
Szemét lesütve a földet bámulta, egyszerűen képtelen volt Jeongin vidám arcára nézni. Lee Know őszintén azt gondolta, hogy az a csodálatos fiú nem ezt érdemelte. Sőt, ennél ezerszer jobbat érdemel! Lehet sablonos dumának tűnik, de Minho valóban így érzett.
Úgy gondolta, hogy beszélnie kell megint Elenával, hiszen az előbbi beszélgetésünk egy katyvasz volt. Nem értette, hogy kérhette azt a lány, hogy felejtse el a csókjukat, hiszen előtte pár perccel ismerte be, hogy nem tud másra gondolni, mióta megtörtént. Bár Lino tudta, hogy el kell őt felejtenie, de muszáj volt megtudnia, hogy hogyan érez valójában iránta Elena. Egyszerűen tudnia kellett, hogy hányadán álltak, képtelen volt enélkül túllépni a történteken.
Annyira elmerült a gondolataiban, hogy csak percek múltán esett le neki, hogy I.N-nek még mindig nem válaszolt. Nem tudta pontosan mióta gondolkodhatott magában, de biztos volt benne, hogy nem pár másodperce... Minho nagyot nyelt, de a hangja így is reszelős volt és halovány mikor ismét megszólalt.
-Ez remek ötlet! Elena biztos szárnyalni fog a boldogságtól - mondta és mosolyt erőltetett az arcára. Ám I.N nem volt hülye és összevont szemöldökkel kémlelte az idősebb fiú arcát.
-Minden rendben hyung? Olyan furcsa vagy te is mostanában... - Lee Know ismét nyelt egy nagyot. Fogalma sem volt arról, hogy erre mit is mondhatott volna úgy őszintén?
-Én... - kezdett bele a magyarázkodásba és szerencséjére a kínos helyzetet a szobába toppanó Han mentette meg.
-Mi ez a titkos kupak tanács? - kérdezte vigyorogva Jisung és befeküdt Minho mellé az ágyba, aki jól esően simult a fiatalabb biztonságot nyújtó ölelésébe. Elmondhatatlanul hiányzott neki Han és olyan boldog volt, hogy visszakapta őt, hogy Innienek hála a fiú életben maradt.
Ennek az eszmefuttatásnak hála Linot újra égetni kezdte belülről a lelkiismeret furdalás. Annyi mindent köszönhetett annak az embernek... Nem értette, hogy tehette ezt Innievel? Bár a szívnek nem lehet parancsolni, de a testnek igen és Minho ezért undorodott magától.
"Legalább ne csókoltam volna meg azt a lányt, aki a világot jelenti a maknaenak."
-Nincs semmilyen titkos kupak tanács, csak bejöttem Minhohoz beszélgetni - vigyorgott ezer wattos mosollyal Jeongin, majd megköszörülte a torkát. - Épp a véleményét kértem ki egy dologról. Ugyanis szeretném megkérni Elena kezét... - Lino érezte, ahogy Jisung egész teste megfeszült a takaró alatt, de szerencsére az arcán ennek semmi nyoma nem volt. Minho tudta, hogy Hanban megbízhat és nem fogja elárulni I.N-nek. Viszont azzal is tisztában volt, hogy piszkos nehéz helyzetbe hozta Jisungot azzal, hogy elárulta neki a titkát. Érezte, hogy emiatt a fiatalabb is őrlődött belül, csak úgy mint Minho.
-Ez igazán nagyszerű hír! Ti Elenával egymásnak vagytok teremtve - mondta Han mosolyogva, majd megszorította és hirtelen elengedte Lee Know kezét a takaró alatt.
Minho tudta, hogy ezzel Jisung azt üzente, hogy engedje el a lányt, mert ő Jeonginhoz tartozik. Fájt belátnia, hogy igaza volt a kisebbnek, mert Minho úgy érezte, hogy egyszerűen képtelen nem Elena varázslatosan szép arcára, szemeire és szájára gondolni.
-Köszönöm, tudtam, hogy számíthatok a támogatásotokra. Ti vagytok a legjobb barátok az egész világon! - Innie arca szabályosan ragyogott a boldogságtól, amiért Han is támogatta az ötletét, Minho pedig szeretett volna egyszerűen csak köddé válni...
-Megharagudnátok ha most inkább lepihennék egy kicsit? Nagyon kimerültem - szólalt meg váratlanul Lino. Úgy gondolta, hogy az lesz most a legjobb ha inkább egyedül marad.
-Dehogy is hyung, pihenj csak nyugodtan! - mosolygott rá Jeongin és búcsúzóul megölelte a fiút. Jisung is követte a példáját, majd magára hagyták Minhot mindketten.
Így ismét egyedül maradt az Elena körül keringő bűnös gondolataival...
ESTÁS LEYENDO
✅Vesémbe látsz [Stray Kids ff]✅
Fanfic"Sok váratlan eseményt hozhat a sors, de mikor életeket követel kit választanál, hogy megmentsd? Hogyan döntenél, ha a legjobb barátaid élete a te kezedben lenne, de csak az egyikükön segíthetsz? Egyáltalán van jó választás egy ilyen szituációban...