Prológus - A baleset.

357 26 48
                                    

Azon bizonyos napon Han Jisung és Lee Minho úgy határoztak, hogy egy autóval, sofőr nélkül mennek haza a dormba a koncertjükről. Ám ez a döntés örökre megváltoztatta mindkettejük életét...

Az egyik pillanatban még vidáman beszélgettek,  majd egy szemvillanással később a kamion hosszan dudált. Fényszóróival szinte elvakította a fiúkat és a volán mögött ülő Jisungnak esélye sem volt, hogy elkerülje a frontális ütközést a szalagkorláttal...

Minho, ahogy kinyitotta a szemét megpróbált kimászni a felborult autóból, de éles fájdalom hasított az egész testébe... Nem tudott mozogni. Jisung egy nagyon természetellenes pózban feküdt az aszfalton, pár méterre az autóban ragadt fiútól. Lino abban a pillanatban hangosan felzokogott, amikor meglátta, hogy a másik testéből kiáll valami...

"Az... Az nem lehet, hogy meghalt... Ugye nem?"

Csak ez a kérdés visszhangzott az idősebb fiú fejében, ahogy hangosan zokogva Han élettelenek tűnő  testét nézte. Talán egy perc telhetett el, mikor meglátta a villogó fényeket és átadta magát a késztetésnek, hogy lehunyja szemeit...

A Stray kids többi tagjai épphogy hazaértek, mikor sürgős hívást kaptak a managertől, hogy azonnal menjenek a kórházba. Mivel csak Jisung és Minho nem voltak velük, így nem volt nehéz kitalálniuk, hogy mi történt. Főleg, hogy a hiányzók kocsival indultak haza, sofőr nélkül. A hat fiú nem tudott semmit... Azt sem, hogy melyikük sérült meg, mi történt, nagy-e a baj... Csak kapták az utasítást, hogy azonnal irány a kórház.

Bangchan összeszedte a srácokat és jó leaderhez híven beterelte őket a kis buszba. A legidősebb fiú Seungmin mellé ült, mögöttük Changbin foglalt helyet, aki a síró Hyunjint és Felixet próbálta megnyugtatni. Leghátul volt Jeongin, teljesen egyedül. Semmi érzelem nem látszódott a maknae arcán, magatehetetlenül bámult ki az ablakon.

Amikor a busz végül lefékezett, a fiúk szó szerint kipattantak belőle. I.N meg Bangchan rohantak elől, mögöttünk Changbin támogatta a csendben sírdogáló Hyunjint és a hangosan zokogó Felixet. A leader annyira rohant, hogy a folyosó végén majdnem neki ütközött a  doktor úrral beszélgető managerüknek.
-Nincsenek jó híreim - nézett rájuk az orvos. - Mindkettőjüknek vesetranszplantáció kell minél előbb - A férfi nagyot nyelt mielőtt folytatta volna a rémhírek közlését. - Az életük múlik rajta, maximum egy napunk van találni megfelelő donort, a Han fiúnak talán annyi sem, mert ő nyílt vese sérülést szenvedett... - hadarta  egy levegővétellel. - Az autó egy darabja átfúródott rajta, Lee Minhot pedig belső ütés érte, ezért neki több ideje van, de nem sokkal.

-Doktor úr... A vese nem páros szerv? - kérdezte óvatosan Bangchan. - Tehát ha az egyik megsérült élhetnek tovább egy vesével, nem? - Az orvos nagyot sóhajtott és gondterhelten a  leaderre pillantott.
-Nos ez valóban így van, de... -  kezdett bele, majd félve nézett végig az aggódó, kisírt szemű Changbinon, Jeonginon, Seungminon, Felixen és Hyunjinon. - Én nem értem, hogyan és milyen kegyetlen játék ez a sorstól, de mindkét fiúnak mindkét veséje oda lett - mondta szinte dadogva, majd megrázta a fejét,  mintha ő  sem hinné  el a történteket.

-Lee Minhonak számos csontja eltört még pluszba - folytatta a férfi. - Az autó teljesen összezúzta, ráadásul nem volt bekötve sem. Han Jisung kirepült a kocsiból, "csak" a lába tört el, viszont egy darab a karosszériából átszúrta a veséit - részletezte a fiúk sérüléseit, mire Felix és Hyunjin egyszerre zokogtak fel és rogytak a földre. Seungmin és Changbin  melléjük térdeltek és négyen egymást ölelve sírtak. Bagchan próbálta kontrollálni az érzéseit, de a könnyei úgy indultak meg, mint a zápor.

Egyedül csak Jeongin tartotta magát...

-Nézzék... Nem tudok erre mit mondani, ez egy borzasztó tragédia és mérhetetlenül sajnálom, de minden perc számít - mondta egy fokkal szigorúbb hangnemben a doktor. - Arra kérem Önöket, hogy ne késlekedjünk! Kérem nyugodjanak meg amennyire tudnak és szedjék össze magukat. Mindjárt jön egy nővér, aki megmutatja a vizsgálót, keresünk maguk között két lehetséges donort, akik tudnak segíteni a fiúkon.

Bangchan kifejezéstelen arccal bólintott egyet, majd leguggolt a földön kuporgó társasághoz. Szoros ölelésbe vonták egymást, amihez idővel Jeongin is csatlakozott. Akkor még nem tudták, hogy egyiküknek hamarosan egy végzetes döntést kell meghoznia...

 Akkor még nem tudták, hogy egyiküknek hamarosan egy végzetes döntést kell meghoznia

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mint mondottam, 2023 a visszatérések éve lesz! 😉

Fogadjátok sok szeretettel ezt az elfelejtett gyermeket, mely eredetileg BTS fanfici volt.🥰

Köszönöm a borítót és a támogatást MinSugaHUN 💕

Köszönöm szépen a sok ötletet AngelChanLover 💕

✅Vesémbe látsz [Stray Kids ff]✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang