Vacsora után a fiúk visszamentek a szobába, ahol Minho rögtön elterült a hatalmas ágyon. Han viszont zavarban volt, nagyon izgult, hogy mit fog szólni hyungja az ajándékához.
-Mi a baj? Nem jössz ide mellém? - emelte rá az idősebb mély barna szemeit.
-De igen, csak előbb adni szeretnék valamit. - motyogta Han. Kapkodva kotorászni kezdett a zsebében a doboz után, majd átadta a párjának, miközben idegesen a fülét piszkálta. - Tessék. Remélem tetszeni fog! - Lee Know csillogó szemekkel nyitotta ki az ajándékát, majd a szája elé kapta a kezét.
A doboz két gyűrűt rejtett. Az egyikbe egy M betű és végtelen jel volt gravírozva, a másikba pedig egy J betű és egy végtelen jel.
-Ez gyönyörű - suttogta könnyes szemmel és Jisung nyakába ugrott. A pici mosolyogva ölelt vissza és Minho pihe puha hajába fúrta az arcát.
-A gravírozás azért került belülre, mert ott nem látja senki. Nyugodtan hordhatjuk, amíg nem szeretnénk nyilvánosságra hozni a kapcsolatunkat - suttogta Han a szerelme fülébe. Lino kibontakozott az ölelésből és komoly ábrázattal kezdte vizsgálni a kisebb arcát.
-Én minél hamarabb szeretném. A fiúk, menedzser és JYP már úgyis tudja. Miért ne jelenthetnénk be most...? - Jisung szemei tányér méretűre nőttek, alig bírt megszólalni.
-Minho... Biztos vagy te ebben? - kérdezte rekedtes hangon. Hyungja nem szólt semmit, csak lelkesen bólogatni kezdett, majd megcsókolta a kicsit. - Nekem lenne egy tökéletes képem kettőnkről erre a célra, de előbb szólok a menedzsernek, hogy mire készülünk - mosolyodott el Han, majd elővette a mobilját és gyorsan írt egy üzenetet a férfinak. Nem szerette volna ilyenkor zavarni, hiszen ő is a családjával volt.
Pár perc múlva a menedzser visszaírt, hogy a fiúkra bízza a döntést és boldog karácsonyt kívánt nekik. Az üzenet láttán Jisung vigyorogva Linora nézett.
-Na akkor posztoljunk... - mondta a kicsi, majd kedvese ölébe ült.
Elő keresett egy képet, amin a kanapén ülve csókolóztak és körbe voltak tekerve egy égő sorral. A fotó feltöltése után nem kellett talán öt perc se, hogy robbanjon az internet... Százával érkeztek a kommentek, a fiúknak idejük sem volt elolvasni mindegyiket. Legtöbben gratuláltak, páran viccesen megjegyezték, hogy valóra vált az álmuk és tényleg igazi a kedvenc shippjük. Minho kapkodva letörölte a könnyeit, majd arcát Han hátába fúrta. Az idősebb teljesen meghatódott, ilyen nagy elfogadásra és szeretetre nem számítottak.
Kicsivel később indítottak egy élő videót is, amiben megköszönték a STAY-eknek, hogy szeretik és támogatják őket. Nem liveoztak sokáig, mert már késő volt és holnap reggel várt rájuk egy jó pár órás vonat út is.
Na meg kettesben akartak lenni...
Miután Minho kikapcsolta a liveot Jisung kiszállt az öléből és a fürdő felé indult. Az idősebb felállva az ágyról megragadta a fiatalabb kezét és visszahúzta magához.
-Ugye nem nélkülem terveztél fürdeni jagi? - suttogta Han fülébe, mire a fiú arcán széles vigyor terült szét és húzni kezdte maga után hyungját a helységbe.
A kellemes forró fürdő után pizsamába bújva feküdtek el az ágyban. Az idősebb hanyatt dőlt és Jisung rögtön a karjai közé furakodott. Fejét Minho mellkasára hajtotta és bőrére ismeretlen mintákat rajzolt az ujjaival, miközben a másik szívverését hallgatta.
-Szeretnéd megkapni a rendes ajándékodat? - szólalt meg hirtelen Lee Know.
-Nekem elég ajándék a pulcsi meg te - válaszolta Han mosolyogva, majd megpuszilta a kedvese homlokát. Minho mosolyogva felállt az ágyból és egy kis kutakodás után párja kezébe nyomott egy gondosan becsomagolt ajándék dobozt.
-Csak egy kis apróság... - suttogta és kipirosodott orcával figyelte Jisung reakcióját. A fiú izgatottan bontotta ki az ajándékát, ami egy a nevével ellátott toll volt.
-Mostantól csak ezzel fogok dalszövegeket írni - mosolygott a szerelmére, majd hirtelen maga alá gyűrte őt. - Remélem nem vagy még fáradt egy kis desszerthez hyung - suttogta vágytól perzselő hangon, mire Lino nem válaszolt semmit, csak mohón a kisebb ajkai után kapott...
És kezei pedig már azon munkálkodtak, hogy megszabadítsa Jisungot a pizsamájától.
KAMU SEDANG MEMBACA
✅Vesémbe látsz [Stray Kids ff]✅
Fiksi Penggemar"Sok váratlan eseményt hozhat a sors, de mikor életeket követel kit választanál, hogy megmentsd? Hogyan döntenél, ha a legjobb barátaid élete a te kezedben lenne, de csak az egyikükön segíthetsz? Egyáltalán van jó választás egy ilyen szituációban...