Minho mélyen Elena szemeibe nézett és teljesen elveszett a tekintetében. Szinte beszippantotta, mint egy sötét örvény. Először felemelte, majd lehúzta és a mélybe rántotta. Mikor Lino rádöbbent, hogy beleszeretett a lányba először megijedt, majd elöntötte a boldogság. Hiszen egész eddigi életében erre vágyott...
Szeretni akart és tartozni valakihez, de csak szeretnie sikerült.
Elena bármit is mondjon még mindig Jeonginhoz tartozott és Minho tudta, hogy amíg neki nem mondja el őszintén a dolgokat, addig sosem lesz teljesen az övé... Sokat tépelődött magában, hogy ez a helyes lépés? Ez a jó döntés? Létezik egyáltalán ilyen helyzetben "jó" és "helyes"? Itt csak vesztesek voltak és Elena bárhogy is dönt, Lino mindenképp elveszít valakit... Vagy a szerelmét, vagy a barátját.
Minho annyit gondolkodott kettejükön, de még nem igazán gondolkodott hármunkon, vagy a bandán. Mi lesz ha Elena őt választja? I.N sosem bocsájtana meg neki, de vajon megmaradna a Stray Kids? Nem kényszeríthette ilyen helyzetbe Elenát, de már muszáj volt döntenie.
Ha a lány nem képes rá, hát megteszi Minho helyette...
-Elena... - szólalt meg Lee Know és finoman megszorította a lány kezét. - Most már ideje lenne döntened. - Elena könnyes szemekkel nézett a fiúra, aki óvatosan letörölte a lány arcát.
-Képtelen vagyok rá Minho. Nem tudom még mindig, hogy mit tegyek. Annyira vágyom rád és annyira szeretlek téged, de hozzáláncol valami Jeonginhoz...
-Ugye nem erre gondolsz? - mutatott a diszkrét, de gyönyörű gyűrűre. Elena megrázta a fejét és finoman lehúzta az ékszert az ujjáról, majd visszavette.
-Nem - mondta csendesen a lány. - Látod ezt bármikor le és felvehetem - mosolyodott el fájdalmasan, majd a fiúra emelte a tekintetét. - Nem Lino... Itt láncol valami hozzá - suttogta és kezét a mellkasára tette. Minho már egyre nehezebben tartotta vissza a könnyeit.
-Mit akarsz akkor tőlem? Mit érzel tulajdonképpen irántam? - A fiú számára ijesztő volt látni Elena szemében a kétségbeesést és a döntésképtelenséget, de már nem akarta tovább húzni ezt a tragikomédiát. Nem hazudhattak tovább se önmaguknak, se a világnak...
Lee Know óvatosan körbenézett, hogy nem látja-e őket valaki és a lány arcát két kezébe fogva finoman megcsókolta őt. Elena ajkai azonnal elváltak egymástól, ezzel utat engedve a fiú nyelvének, teste pedig engedelmesen simult Minhoéhoz.
A fiú addig bírta tartani magát, a könnyei szabályosan kirobbantak a szeméből és savként marták végig az arcát. Érezte, hogy Elena teste is megremeg a sírástól és a könnycseppjeiknek köszönhetően a csókjuk édesből sósra váltott, majd végül keserűre, mikor ajkaik szétváltak.
-Egy ilyen csók után, hogy mondhatod azt, hogy van ami még Jeonginhoz láncol? - suttogta a fiú és homlokát a lányéhoz támasztotta.
Épp időben engedték el egymást, amikor I.N lépett ki az ajtón Hyunjin társaságában.
Hyun haraggal töltött hetek után végre megbocsájtott Jisungnak és Jeonginnak is, így legalább ezen a téren béke lett a csapatban. Innie nevetve Hyunjin hátára ugrott és úgy mentek oda a többiekhez. Minho még egyszer Elenára nézett, majd mosolyt erőltetett az arcára, mint mindig a baleset óta. Csak akkor tudott őszintén mosolyogni, mikor Elenával volt.
I.N vigyorogva a lányhoz lépett és lágyan megcsókolta. Lino egész testében ledermedt, nem bírta elviselni a látványt, de egyszerűen képtelen voltam máshová nézni. Elena először lefagyott és lopva Minhora nézett, de végül úgy simult Jeongin karjaiba, mint percekkel ezelőtt a másik fiúéba... Lee Know ereiben meghűlt a vér és úgy érezte, hogy a szíve helyén csak egy jégtömb pumpálja belé az életet. Hogy képes Elena így játszadozni mindkettejükkel...?
Vigyorogva, jobban mondva vicsorogva, Hyunjinra nézett és felé nyújtotta a kezét, ezzel jelezve, hogy legyen a támasza. Linonak szüksége volt egy kézre, amibe kapaszkodhatott, képletesen és igazából is. A fiatalabb mancsát fogva máris kicsit szebb lett számára a világ... Lassan Jisunghoz tipegtek, aki sokat tudóan nézett Minhora, de nem szólt semmit.
-Beszállsz? - kérdezte Han mosolyogva Hyunjintól. miközben átpasszolta neki a labdát.
-Naná - felelte Jinnie és rögtön elkezdtek játszani, de Minho képtelen volt koncentrálni... Lopva folyamatosan Elenát és Jeongint figyelte.
Elena hiába nem mondta ki, de Lee Know már tudta, hogy a lány kit választott...
VOCÊ ESTÁ LENDO
✅Vesémbe látsz [Stray Kids ff]✅
Fanfic"Sok váratlan eseményt hozhat a sors, de mikor életeket követel kit választanál, hogy megmentsd? Hogyan döntenél, ha a legjobb barátaid élete a te kezedben lenne, de csak az egyikükön segíthetsz? Egyáltalán van jó választás egy ilyen szituációban...