*Bu bölüm 20/09/2015 tarihinde düzenlenmiştir.
BÖLÜM 24|| İLAÇ
"James, uyan artık! Jon hakkında bir ipucu buldum. Bunu görmelisin."
Başucumdan gelen sesle gözlerimi araladım ve yattığım koltuktan yavaşça doğrulduktan sonra Shelley'nin oturması için kenara kaydım.
"Bu herifin oldukça zengin olduğunu biliyor muydun?" dedi elindeki tableti uzatırken.
Jon'un resimleriyle dolu sayfada aşağı inerken ekledi.
"En büyük gelirlerinden birini de ilaç firmalarıyla sağlıyormuş." dedi imayla.
"Asıl konuya gelelim." diye mırıldandım.
"Asıl konu seni çok şaşırtacak. Jon yalnızca şirketin patronu değilmiş aynı zamanda ara sokaklarda da pis işler yapıyormuş. Bu ilaç firmalarının bir tanesine birkaç sağlam adam göndermiş ve özel bir hap için çalışma başlatmış. Tabi üstü kapalı bir şekilde..."
"Uyuşturucu madde mi?" dedim Shelley'e dönerek.
"Daha kötüsü diyelim. Hatta ilaç firmasının kapanmasını sağlayacak kadar kötü..."
"Açık konuş, lütfen!" dedim kaşlarımı çatarak.
"Geliştirdiği ilaç sayesinde insanların hafızalarıyla oynayabiliyor, James. İlaç kullanılmaya başlandıktan bir ay sonra etkisini gösteriyor ve kullanılmaya devam ettikçe kişi hiçbir şey hatırlamıyor." dedi tabletten bir haber açarak.
"Anlayamıyorum... Yani, bu şey önceki günlerin hafızasını mı siliyor?"
"İlk ay düzenli kullanınca önceki hafıza siliniyor. Ama kullanılmaya devam etmek, yalnızca hatırlanmamasını sağlıyor. Anlayacağın, sadece ilacı kullandığın günleri hatırlayabiliyorsun."
Açtığı haber sayfasına göz atarken şaşkınca ona baktım.
"Lanet olsun! Thia hiçbir şey hatırlamıyor..."
"Şanslısın ki, ilacı kullanmayı bıraktığında her şeyi tekrardan hatırlayabilecek. Ve güzel haber, adamın Santa Barbara'da dört ayrı adresi var. Hangisinden başlamak istersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emir Emirdir
Ação"Uykum vardı ve düşünmeyi bıraktım. O an oradan çıkmak istemiyordum. Olduğum yerde kalıp ölmek istiyordum sadece... Öyle de yaptım. Kaldığım yerde hareket etmeden yatmaya devam ettim. Sesimi çıkarmadım. Omzum yanmaya devam ederken artık ölmem...