BÖLÜM 9|| AİLE SIRLARI

257 78 8
                                    

*Bu bölüm 20/09/2015 tarihinde düzenlenmiştir.

BÖLÜM 9|| AİLE SIRLARI

Bir süre resme baktıktan sonra o da aynı şaşkınlıkla bana baktı.

"Babam." diye mırıldandım.

"Babanın bu işlerle bir ilgisi olmadığını sanıyordum." dedi beni izlerken.

"O zaman sende bunları okumalısın..." dedim masanın önündeki sandalyelerden birine otururken.

Dosyayı elimden aldı ve ilk sayfasını açarak okumaya başladı.

"22 Eylül 1990, Louis McCave."

Yazıyı okuduktan sonra dosyanın içinden çıkardığı resmi bana uzattı. Ben elimdeki resmi incelerken o notları okumaya devam etti.

"Dolandırıcılık, uyuşturucu kaçakçılığından aranmaktaydı. Yüksek dozdan, bir sokak arasında 22 Eylül tarihinde ölü bulundu."

Elindeki eski gazete kâğıdını kenara koyduktan sonra yeni bir sayfa çıkardı.

"Burada babanın adı ve imzası var." dedi kâğıdı bana uzatırken.

Kenarları sararmış kâğıttaki sözleşmeyi okudum. Bu adamı babam öldürmüştü...

"Burada birkaç farklı kişinin daha resimleri var. Sanırım baban da bir-"

"Bu olamaz! Eğer öyle olsaydı beni geri alabilirdi. Beni bulurdu!" dedim elimdeki kâğıdı geri verirken.

"Thia, üzgünüm..." dedi ve dosyayı incelemeye devam etti.

Derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. James şaşkınlıkla dosyaya baktıktan sonra okuduğu kısmı bana gösterdi.

20 Şubat 1991

Carlo,

Uzun süredir bu işte çalışıyorum ve artık düzenli bir hayatım olması için yeni bir adım attım. Daha fazla sizinle çalışmayacağım. Ama bu konuda tedirgin olmanızı istemem. Anlaşmalarımız hala geçerli. Ne ben sizi açık ederim, ne de siz beni. İstediğim tek şey kararıma saygı duymanız.

Sevgiler.

Jonathan David Guard.

"Doğum gününde baban istifa etmiş. Birlikte çalıştığı adamlara açıklama yapmış." dedi James durumu özetleyerek.

"Bu yine de beni kurtarmak için bir adım atmamış olma sebebini açıklamaz." dedim.

"Carlo her kimse onu bulmalıyız." dedi James dosyayı karıştırmaya devam ederken. "Thia, burada bir mektup daha var." diye ekledi heyecanla.

"Yazdıkları mektubu da mı kopyalamışlar?" dedim dosyaya bakarken.

"Tüm geçerlilik kâğıt üzerinde olduğu için bu normal..."

James'in yanına yaklaştım ve mektubu okumaya başladım.

22 Şubat 1991

Emir EmirdirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin