BÖLÜM 7|| BAR

334 81 12
                                    

*Bu bölüm 20/09/2015 tarihinde düzenlenmiştir.

BÖLÜM 7|| BAR

Otel odasına gizlice gönderdikleri silahları dikkatle incelerken, James televizyon izliyordu. Kaliteli tabancalara ve bıçaklara baktıktan sonra özenle çantaya geri yerleştirdim. Adamımız hakkında bilgilerin yazılı olduğu dosyayı alarak James'in yanına geçtim.

"Adamımız." dedim resmi James'e uzatırken.

"Eee?" dedi resme kısa bir bakış attıktan sonra.

"Ne e? Bu adamı öldüreceğiz işte. Daha doğrusu ben işimi hallederken sen kenarda oturacaksın..." dedim sırıtırken.

"Nerede bulacağız bunu?" dedi somurtarak.

"Adamımız aktif olarak barlarda geziyor. Ve bu gece sık uğradığı bir bara gideceğiz."

"Suçu ne?"

"Kaçak mal taşıma, uyuşturucu satma, adam kaçırma, cinayet-"

"Bunların hepsini yapan bu tip mi?"

"Beğenmediysen son halini bekle..." dedim ve resmi geri aldım.

"Mafya tipi değil ki bu..." dedi televizyona dönerken.

"Annende de suikastçı tipi yok..." dedim vereceği cevabı merakla beklerken.

"Bu konuda sana katılıyorum." dedi gözlerini televizyondan ayırmadan.

Sakinliğine karşı şaşkınca suratına baktım ve yerimden kalkıp bavulumu açtım. Giyebileceğim birkaç kıyafeti çıkardıktan sonra telefonuma adresi kaydettim. James'e uygun bir şeyler giymesini söyledikten sonra bende üzerimi değiştirdim.

"Oldu mu?" dedi James gömleğin kalan birkaç düğmesiyle uğraşırken.

"Çok sevimli oldun Bay Çokbilmiş." dedim avcı bıçağını uzun çizmemin içine gizlerken.

"Sende oldukça tehlikeli gözüküyorsun..." dedi çizmelerime bakarak.

"Böyle ortamlara silahla girmek oldukça zor olur."

"Uzman sensin." dedi ve televizyonu kapatıp telefonunu aldı.

"Bu bir oyun değil James, orada ne dersem yap."

"Tamam, kaptan." diye mırıldandı ve kapıyı çektikten sonra hızlı adımlarla bana yetişti.

Oyun başlıyordu.

-

"Şimdi ne yapıyoruz?"

James'in rahatsız edici sorusuyla hızla ona döndüm.

"Bir daha bu soruyu sakın bana sorma! Yalnızca takip et!" dedim sinirle.

Orta alandan geçerken dans edenlere çarpmamaya özen gösteriyorduk. Barın önüne geçip sandalyeye otururken etraftaki insanlara göz gezdirdim.

"Merhaba." James'in sesiyle hızla ona döndüm.

"Ne yapıyorsun sen?" dedim tersçe.

Oturur oturmaz barmen kadınla konuşmaya başlamıştı. Bir şeyleri riske atacağını o andan tahmin etmeye başlamıştım. Kadın tek kaşını kaldırmış bir şekilde beni süzerken bende aynısı yaparak ona baktım.

Emir EmirdirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin