*Bu bölüm 20/09/2015 tarihinde düzenlenmiştir.
BÖLÜM 8|| YAKIN TAKİP
"Gabe?"
Telefonun ekranını kontrol ettikten sonra tekrar kulağıma götürdüm.
"Gabe, beni duyuyor musun?"
Umutla karşı taraftan gelecek sesi beklerken James dikkatle beni izliyordu. Kazanın olduğu gün kameralara birkaç şey yansımış olmalıydı ve bu konuda yardım edebileceğini düşündüğüm tek kişi Gabe'di. Bir süre daha cevap gelmeyince telefonu kapatıp kenara koydum.
"Şimdi plan ne?" dedi beni izlemeye devam ederken.
"Lanet olasıca herif konuşmuyor!" dedim sinirle.
"Belki de evine gitmeliyiz?" dedi arkasına yaslanırken.
"Güzel bir fikir değil... Genelde evde olmaz, dışarıda çalışır." dedim.
"Denemeye değer bence. Adama ihtiyacımız var."
Telefonu alıp cebime koyduktan sonra tedirginlikle ona baktım. Bir süre hareket etmeden bana baktıktan sonra kaşlarını kaldırdı.
"Yanıma tabanca almalıyım bekle..." dedim yanından ayrılırken.
Odamın aralık kapısından geçip Glock tabancamı ve iki avcı bıçağını alarak James'in yanına döndüm. Bıçağın bir tanesini ona uzattıktan sonra diğerini bacağımdaki kemere taktım.
"Ciddi misin?" dedi elindeki bıçaktan gözünü ayırmadan.
"O adam ciddiydi, James." dedim ve bıçağı montunun iç cebine saklamasını izledim.
-
"Ev bu mu?" dedi arabayı kenara çekerken.
"Evet." dedim ve arabanın aynalarından etrafa baktıktan sonra Glock tabancamı kontrol ettim.
Arabadan inip de küçük evin bahçesine girerken dikkatle etrafı izliyordum. James kapıya sertçe birkaç kez vurduğunda sessizce beklemeye devam ettim. Birkaç dakika kapıda dikilmemize rağmen kimse yoktu. Hızla etrafa baktıktan sonra arka kapıya yöneldim. Mutfağın eski kapısı biraz zorlamayla açılmıştı. James onaylamayan bir tonla homurdanırken içeri adım attım. Sessiz adımlarla ilerlerken elim kemerimdeki tabancanın üzerindeydi. Koşullara karşı hazırlıklıydım.
"Burası iğrenç kokuyor..." dedi James burnunu kapatırken.
Kokunun geldiği tarafa ilerlerken bende burnumu kapatmıştım. Tedirginlikle James'e baktıktan sonra yavaşça kapıyı araladım. Gördüğüm manzarayla bir süre olduğum yerde donakalmıştım. Sinirle arkamı dönüp hızla evden çıktığımda derin soluklarla duvara yaslandım. James bir süre içeride kaldıktan sonra yanıma geldi ve yere oturdu. Benim aksime daha kontrollü nefesler alırken bana bakıyordu.
"Kapının dışında bir yere dokundun mu?" dedim cebimden bezi çıkarırken.
"Hayır." dedi ve oturduğu yerden kalktı.
Hızla içeri girdim ve odanın kapısını çektikten sonra kapıların kollarını ve parmak izimizin çıkmış olabileceği her yeri özenle sildim. Tekrar dışarı çıktıktan sonra mutfak kapısını kapattım ve etraftaki kameralara baktım. Sokak kameraları eve bakmadığı için şanslıydık. Evin girişindeki kameranın sökülmüş olduğunu görünce sevinip sevinmemek arasında kalmıştım. Ne birisi bizi görecekti, ne de biz Gabe'i öldürenleri görecektik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emir Emirdir
Acción"Uykum vardı ve düşünmeyi bıraktım. O an oradan çıkmak istemiyordum. Olduğum yerde kalıp ölmek istiyordum sadece... Öyle de yaptım. Kaldığım yerde hareket etmeden yatmaya devam ettim. Sesimi çıkarmadım. Omzum yanmaya devam ederken artık ölmem...