2. Sezon 18. Bölüm - 56. Bölüm

137 18 71
                                    

'Önceki Bölümden' 

"Adrien yüzüme bak."

Genç adam, Jacob'ın yüzüne bakmadı.

"Adrien yüzüme bak, dedim!" 

"Efendim abi?"

"Abi kardeş gibi konuşacağız seninle. Söyle bakalım, bu nasıl oldu?"

"Mari'nin bugün kontrolü vardı. Hastaneye gittik falan çıktığımız sırada telefon aldım, acil şirkete gitmem gerekiyordu. Ben arabayı hazırlamak için Mari'nin yanından ayrıldım fakat geri döndüğümde Mari hiç kapının önüne gelmedi."

"Hmm, peki gözyaşı dökerek nasıl onu bulacaksın?"

"Ben..."

"Bak abicim, ekipler onu arıyor, eminim ki sen de korumalarını yollamışsındır etrafa. Herkes onu arıyor ve buna sen de dahilsin ama kendini yiyip bitirirsen, onu bulduğunuzda o üzülmeyecek mi?"

"Üzülecek..."

"Ee, o zaman?"

"Üzülmeyeceğim abi..."

"İstediğin zaman arayabilirsin, biliyorsun. Abin olarak seninle her zaman konuşurum."

"Teşekkür ederim abi."

    Jacob, genç adama sıkıca sarıldığında genç adam derin bir nefes aldı. Jacob, genç adamın rahatlamasını bekledi. Saniyeler sonra ise genç adam gülümseyerek Jacob'dan ayrıldı.

"Hadi, git ve bugün için dinlen. Yarın onu aramayı denersin tekrardan ama asla pes etme."

"Etmem, bırakamam ki ben onu."

"Güzel."

    Genç adam, Jacob'un yanından ayrıldığında koruması ve Nino'yla beraber arabaya binerek malikaneye sürdü. Malikaneye geldiğinde kimseyi umursamayarak odasına çıktı, bir an önce sabah olmasını istiyordu ama bilmiyordu ki bu gece hiç uyuyamayacaktı... 

-- YAZAR --

    Genç adam için gece oldukça uzun sürmüştü. Yatağın içinde bir sağa bir sola dönmüştü uzun bir süre boyunca ve hiçbir şekilde uyuyamamıştı. En son uyuyamadığını anlayan genç adam yattığı yatakta doğrularak komodinin üstünde duran dizüstü bilgisayarını aldı. 

    Gece boyunca uzun araştırmalar yaptı genç adam. Genç kızı bulacaktı bir kere, takmıştı kafasına. "Keşke," diye geçirdi içinden "Keşke bir defa da olsa ondan haber alabilsem."

    Biliyordu genç adam, eğer genç kızdan haber alırsa onu bulurdu her şekilde. Gece boyunca arada sırada gözyaşları döktü genç adam, hatta o kadar delirdi ki bir ara evdeki kimseyi utandırmamaya dikkat ederek alt kattaki depoya gitti ve içki şişesiyle buz ardına da soğuk suyu alıp tekrar üst kata, kendi odalarına gitti genç kızla olan. 

    Genç adam bir bardağın içine biraz içki, soğuk su ve buz koyduğunda acımadı, direk tepesine dikti bardağı. Sıvı, genç adamın boğazında bir acı bıraktığında gülümsedi. Bunu neden yaptığı hakkında en ufak bir fikri yoktu ama yaptı. 

    Genç adam birkaç bardağı böyle devirdiğinde gözlerinin yavaş yavaş kapanmaya başladığını hissetti. Şişeyi odanın kapısına dönük bir şekilde yere bıraktı ve boş bardağı da komodinin üstüne. Ardından kafasını genç kızın baş koyduğu yastığa gömdü. Gözyaşları usul usul akarken genç adam ne ara uyuyakaldığını bilmiyordu. 

Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi 2. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin