2. Sezon 1. Bölüm - 39. Bölüm

257 20 43
                                    

-- YAZAR --

    İki gencin düğünü çok güzel geçmişti. Sadece aileler, Nino, Zoe ve genç çift kaldığında hep beraber çıkışa doğru yürüyorlardı. O sırada genç kızın babası, genç adamın önüne geçti ve onu durdurdu. O iki adamın durmasıyla herkes durmuştu ve onlara bakıyordu.

"Adrien." 

"Efendim Bay Dupain-Cheng?" 

"Lütfen Bay Dupain-Cheng deme. Baba de, ismimle hitap et, ikisini birlikte kullan ama lütfen Bay kelimesine hiç gerek yok." 

    Genç adam karşısındaki gülümseyen adama karşı içtenlikle gülümsedi. 

"Peki baba." 

"Anlaşabildiğimize sevindim. Adrien, sana gerçekten güveniyorum. Marinette'i şu zamana kadar canımdan çok sevdim. Ona bir şey olacak diye çok korktum ve onu hep korumaya çalıştım. Benim yaptıklarımı senin de yapacağına inanıyorum. Her ne kadar ben hata yapmış da olsam, kızımı sevmediği birisiyle evlendirip üstüne de koruyamamış olsam da senin koruyacağına sonuna kadar inanıyorum. Sana çok güveniyorum ve bu güvenle kızımı sana emanet ediyorum. Kızımın gözünden bir damla yaş akmasına izin verme Adrien." 

    Genç kızın, babasının söylediklerinden sonra gözleri dolmuştu. Bu sefer genç kız dolmuş gözleriyle, konuşmaya başlayan genç adama döndü. 

"Söz veriyorum, size gerçekten söz veriyorum. Marinette'i canım pahasına koruyacağım ve gözünden bir damla yaş akmasına izin vermeyeceğim." 

Genç kız araya girerek konuştu. 

"Siz böyle konuşmaya devam ederseniz ben ağlayacağım ama."

    Genç adam, genç kızın yanına ilerleyip elini genç kızın yanağına koydu ve genç kızın gözünden firar eden yaşı baş parmağıyla sildi. 

"Ağlama güzelim. Sen ağlarsan ben daha çok üzülürüm." 

Genç adam dudaklarını genç kızın alnına bastırdı.

"Adrien..." 

"Hadi güzelim, gel yürümeye devam edelim." 

Genç adam ellerini genç kızın elleriyle birleştirdi ve birbirine sıkıca kenetledi. 

"Hadi artık gelinle damadı evlerine gönderelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hadi artık gelinle damadı evlerine gönderelim." 

    Zoe kıkırdayarak konuşmuştu. Bu sırada genç adam ve genç kız, onlarla yürüyen herkese doğru dönüp konuştu.

"Geldiğiniz için teşekkür ederiz. Biz artık gidiyoruz, iyi geceler herkese." 

    Herkes iyi geceler dediğinde genç adam ve genç kız arabanın önüne doğru yürüdüler. Genç adam, genç kızın kapasını açtı ve içeriyi göstererek konuştu. 

Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi 2. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin