'Önceki Bölümden'
Dakikalar hızla akıp giderken genç kız bağlandığı sandalyede uyanmıştı. Ellerini hareket ettirmeye çalışmış fakat hareket ettiremeyince endişeye kapılmıştı. Kafasını eğerek gözlerini karnına indirdi.
"İyisin değil mi miniğim?"
Genç kız sanki karnındaki minik bebeği onu duyacakmış gibi fısıldamıştı. Sadece saniyeler sonra kapının kilidini açıp içeriye Luka girdi.
"Hamilesin demek Marinette."
Genç kız ağzını açmazken Luka, genç kıza yaklaştı. Elini, genç kızın karnına koydu.
"Burada mı o minik bebeğin."
Genç kız alev saçan hareleriyle Luka'ya doğru konuştu.
"Dokunma!"
"Niye, Adrien'ın bebeği diye mi?"
"Senin gibi bir pisliğin ona dokunmasını istemiyorum."
"Ayıp oluyor."
Luka konuşurken genç kız sinirle gözlerini kapadı. Bayılmadan önce Felix'i görmüştü ve şimdi de Luka yanındaydı. "Onlar birlik mi oldular?" diye düşündü genç kız.
"İpleri çözüp kapıyı kilitleyeceğim, kaçmaya çalışma."
Genç kız, Luka'ya cevap vermeyecekti. Luka, genç kızın bileklerine bağlı ipleri çıkardığında arkasını dönerek kapıyı açtı ve odadan çıktı. Genç kız kalkarak cama en yakın koltuğa oturduğunda gözlerini dışarıya çevirdi, elini ise karnına koyarak okşamaya başlarken fısıldadı.
"Korkma tamam mı, annesinin gülü. Baban gelecek, bizi buradan çıkaracak. Ben bize bir şey yapmalarına izin vermem, baban da vermez. Baban bizi seviyor, şimdiden bakmaya doyamadığım yeşilleri bizi aramaya başlamıştır. Gelecek annecim, gelecek baban."
Genç kız inanıyordu, sevdiği adam gelecekti ve onları kurtaracaktı...
-- YAZAR --
Genç adam korumalarda eve geldiğinde aralık kapıdan içeriye girdi. İyi ama burada kimse yoktu. Ne genç kız, ne de Felix veya Luka. Genç adam umutsuzluğa kapılarak evden ayrıldığında hava kararmıştı ve saat gece ikiye geliyordu.
Genç adam umudunu kaybetmemeye çalışıyor ve arabaya oturmuş genç kızı delicesine arıyordu. Bakmadığı yer, aramadığı sokak kalmamıştı ama genç kızdan en ufak bir iz alamıyordu. Morali iyice düşmeye başlayan genç adam ve korkuyla sevdiğinin gelmesini bekleyen genç kız...
Ne yapıp ne edip birbirlerine ulaşmalılardı... Genç kız karnına sarılı elini bir an olsun ayırmıyor, hem kendisini hem de karnındaki minik bebeğini sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Baban gelecek bebeğim, baban gelecek..."
Genç adam arabada genç kızı ararken radyodan çalan şarkıyı duydu duydu. Gözleri dolmaya başlarken genç adam derin bir nefes aldı ağlamamak için.
Hangimiz düşmedik dillere?
Yolumuz ayrıldı, inandık ellere
Kendime direndim belki de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi 2. Sezon
Fanfiction^İlk önce bu hikayemi gördüyseniz mutlaka 1. sezonu okuyup gelin, yoksa bir anlamı olmaz.^ Bir kız, patronuna aşık olur bütün mücadelelere rağmen patronun kardeşiyle evlendirilirse ne olur? ~ "Elmas'ım." ~ "Zümrüt'üm." ~ "Tatlım." ~ "Mavişim." ~...