2. Sezon 20. Bölüm - 58. Bölüm

154 15 81
                                    

Bölüm şarkımızı buraya bırakıyorum. Önceki bölümden kısmı bittiğinde açarsınızz. 

'Önceki Bölümden' 

    Darel komutu aldığında genç adam kafasını eğdi ve genç kızın alnına dudaklarını bastırdı. Bu yaptığı genç kızın içini ısıtırken genç kız sadece karnındaki bebeğini düşünebiliyordu.

"Dayan bebeğim, dayan canımın içi. Kapatma gözlerini."

Genç kız endişe dolu gözlerle genç adama bakıyordu.

"Adrien... Ahh! Acıyor..."

"Geçecek güzelim bak ne diyeceğim sana."

Genç kız, genç adamın kendisini oyalamaya çalıştığını anlamıştı ama aldırmayarak devam etti.

"Ne diyeceksin Adrien?"

"Diyorum ki bizim kolyeler gibi bileklik de mi yaptırsak?"

"Adrien..."

"Şşh, sadece dinle. Bence güzel olabilir. Böyle mıknatıslı bir şeyler hatta. Ellerimizi birleştirdiğimizde yarıya ayrılmış olan kalpler uçlarındaki mıknatıs sayesinde birleşecek falan. Sence de güzel olmaz mıydı güzelim?"

Genç kızın acıdan sesi titremeye başlıyordu.

"O-Olurdu..."

    Genç kız acıya daha fazla katlanamıyordu. Ellerini, genç adamın ensesine sıkıca doladığında başını genç adamın boynuna doğru gömdü ve rahatlamayı umarak genç adamın kokusundan derin bir nefes çekti içine genç kız. Dayanamayan genç kızın ağzından acıyla çıkan bir inilti duyuldu.

"Ahh!"

Genç adamın sinirle çıkan homurtuları duyulduğu sırada genç adam bağırdı.

"Daha hızlı Darel!"

    Bir süre sonra acilin kapısının önüne geldiklerinde genç adam dikkatlice genç kızın kucağındaki genç kızla indi ve aceleyle içeriye koştu. Genç kız hâlâ bayılmamıştı ama sedyeye yatırılmadan hemen önce son olarak genç adamın alnına bıraktığı öpücüğü hissetmişti. Gerisi ise karanlık...

-- YAZAR --

    Genç kızı ameliyat eden doktor sonunda ameliyathanenin kapısından çıktığında genç adam ayaklanarak yanına gitti. 

"Marinette nasıl, o iyi mi?"

"Genç bayanın nesi oluyorsunuz?"

"Eşiyim." 

"Bay Agreste olmalı o hâlde. Üzgünüm Bay Agreste. Bayan Agreste'in bedeninden mermiyi çıkardık ve Bayan Agreste'i kurtardık ama bebeğiniz bunu kaldıramadı. Anne karnındayken hayatını kaybetti. Başınız sağ olsun." 

    Genç adam doktorun söylediğiyle yıkılırken doktorun gitmesiyle kendi vücudunu yavaşça arkadaki koltuklardan birine attı. Nasıl böyle olabilirdi? Genç kıza nasıl açıklardı bunları? Oysa kendisi dememiş miydi, size bir şey olmasına izin vermem diye?.. 

    Genç adam ne olduğunu anlamıyordu. Gözlerinin önünün karardığını hissetti. Hayır, genç kız o hâldeyken kendisine bir şey olmasına izin veremezdi, vermezdi. Dik durmaya çalıştığında korumalarının her ikisi de genç adama destek olmak istercesine yaklaştığında onlara karşı bağırdı. 

Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi 2. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin