27.01.2023/15.14(erkekler)

1 1 0
                                    

https://open.spotify.com/track/0ywlnV6QEZneCbbqLev6qL?si=lSaNL5u0QqGsG5QEWEWbvw&utm_source=copy-link
Bu şarkıyı çoğu kişi bilir birde benim için dinleyin.
Selamlarr...
Bugün ki konumuz erkekler. En baştan söyleyeyim çoğundan haz etmiyorum. Hepsinin aynı olduğu düşüncesindeyim. Elbet bunu bir erkekte okuyabilir ama onlar üstüne alınmasın. Çünkü buraya gelip böyle bir şey okuyorlarsa onların farkı olduğuna inanıyorum.
Şu zamana kadar çok sevgilim oldu ve hala bir sevgilim var. Çok flortum de oldu ama ben mi kötü bencil insanlar seviyorum yoksa genelimi böyle bilemiyorum. Erkekler tarafından çok üzüldüm çok ağladım. Tabi üzülüp ağlamak bana bir fayda saglamadı, sağlamayacak ta. Sadece kendime eziyet cektiriyorum. Çok sapık insanlarla  tanıştım. Çok iğrenç durumlardı. Böyle tiplere sadece acıyorum ve acımaya devam edicem. Bir kere taciz edilmekten son anda kurtulmuştum. Çok korkmuştum. Neredeyse üstünden aylar geçti ama hala unutamıyorum. Bazen rüyalarıma giriyor. Bu olay benim apartmanın kapısının önünde olmuştu. Öyle bir yer ki her eve girip çıktığımda aklıma geliyor gözümün önüne geliyor yaptıkları. Sanki her oradan geçince aynı olayı tekrar yaşıyormuş gibi hissediyorum. Eskisi gibi geç saatlerde dışarı çıkma isteğim kalmadı. Çünkü artık korkuyorum. İnsanın başına öyle bir şey gelince bütün düşünce ve görüşleri değişiyor. Allah böyle bir olayı düşmanımın başına bile vermesin.
O günden sonra herşey değişti. İlk başta normal olarak sanki olabilecek bir şey gibi gördüm. Etrafimdakiler bu olayın normal bir şey olmadigini söylediler. Onlara inanmak istemedim. Çok korkmuştum ama kimseye belli etmek istemedim, kendimi korkak biri olarak göstermek istememiştim. Yanında biber gazı gibi şeyler tasimami söyledi arkadaşlarım. Hiç dinlemedim sanki dediklerini yaparsam korkak biri gibi gözükecektim. O günler mecbur dershaneye gidiyordum. Kamp işleri yüzünden biraz geç çıkıyorduk dershaneden. O gunleri nasıl atlattım şuan bile bilmiyorum. Nasıl bu kadar güçlü kalabildim bilmiyorum. Umarım kimsenin başına böyle bir olay geçmez.
Tabi bu olayla bütün erkekleri genelleyemeyiz. Bu çok yanlış ve cahilce olur. Ama ne olursa olsun bu erkeklere guvenmeyecegim gerçeğini değiştirmeyecek. Beyinlerinin çoğu saçma şeylerle dolu istekleri var tabiki bu kızlarda da olabilir ama onlarda daha belirgin gibi. Tabi yine söylüyorum bu dediklerim erkekleri genellemek değil sadece bu dediklerimi bir kesimi için söylüyorum onlar kendilerini çok iyi biliyorlar.
Öyle bir devirdeyiz ki erkeklerin sevgililik anlayışları değişmiş. Aslında bu düşüncede erkekler acınası durumdalar. Ve onlar hiçbir zaman bir bok olamayacaklar.
İnsanlar özgürlüğü çok farklı algiliyorlar artik. Umarım bu düzen bir an önce değişir ama benim değişeceğinden bir ümidim yok umarım yanılırım...
Ookuyup zamanınızı ayrıldığınız için teşekkür ederim 💗💗

Boş Düşünceler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin