45 dakika sonra
"taehyung!"
evinden çıktığı gibi gördüğü sevgilisine seslendi jeongguk. ona doğru koşuyordu bir yandanda. en sonunda birbirlerine kavuşup sarıldılar.
"nasılsın sevgilim?"
taehyung onun neredeyse daha yeni kurutulmuş saçlarını okşarken, bir yandanda sarılırken nasıl olduğunu sormuştu. duş iyi gelmiştir diye düşündü.
"çok heyecanlıyımm."
taehyung, jungkook'u omuzlarından tutup geriye çekti. yüzyüze, göz teması kurarak konuşmaya başladı.
"niyeymiş o?"
"çünkü, menajerim bana çok güzel bir haber vereceğini söyledi."
taehyung, sebepsizce bozulmuştu. mutlu olması zoruna mı gidiyordu? yoksa başkaları yüzünden mutlu olması mı?
"neyse, tamam."
"hadi gel arabaya geçelim."
taehyung, jungkook'un söylediğine onay verip arabaya bindiler. arabanın arka koltukları karşılıklıydı. sağ ve sol üst taraflarda ise çeşitli içeceklerin olduğu raflar.
"şarap içelim mi?"
jungkook, ona baktı. onun teklifini reddetmek istemezdi fakat, elinde değildi.
"şey.. aslında çok isterdim fakat, sağlığıma dikkat etmek zorundayım. sigara ve alkol gibi şeyler kullanmıyorum."
taehyung sırıttı. buradaki tek açılmış şeylerin süt ve meyve suları olduğundan anlamalıydı.
"tamam, sorun değil."
stüdyo evlerine yakındı. o yüzden hemen ulaşmışlardı. aslında stüdyoda bir evdi. 3 katlı sade bir villaydı. içeri girdiklerinde 2. kata çıktılar.
orada duran hafif uzun, siyah saçlı adamla gözgöze geldiler. boyu 180lerde ki bu adam, jungkook'un menajeri olmalıydı."ah! merhaba jungkook. tek geleceksin sanıyordum."
jungkook, taehyung'u arkadaş gibi gösterecekte olsa tanıtamaya başlayacakken taehyung söze atıldı.
"bir şey farkeder mi?"
bir adım daha attığında menajerle daha da yakınlaşmıştı. jeon ise taehyung'u yanına çekti ve konuşmaya başladı.
"hyunjin bu taehyung. uhm.. arkadaşım."
arkadaşım kısmında taehyung'a baktı ve biraz sorgular bir tarzda söyledi. taehyung'sa doğru bir şey yaptığının cevabını kafasını yukarı aşağı hareket ettirerek verdi.
"merhaba taehyung bey, ben hyunjin. tanıştığımıza memnun oldum."
hyunjin el uzatınca taehyung'ta elini uzatmıştı.
tokalaştıktan sonra karşılarındaki gri L koltuğa oturdular."hyunjin, ne söyleyeceksin çok merak ediyorum."
ah evet.. jungkook'un öğrenmek için yerinde duramadığı o şey.
"bir dizi teklifi aldık!"
"farklı bir şey sanmıştım.. bu muydu?"
jungkook'un hevesi kırılmıştı. taehyung bunu farkedip hyunjin'i deli gibi kırıp parçalamak istiyordu fakat, bu mümkün değildi.
"ama bu bir başka! bir netflix dizisi, başrol olacaksın ve çok yetenekli aynı zamanda ünlü oyuncular var. fiyatını zaten söylemiyorum bile, dudak uçuklatacak cinsten!"
taehyung, teklif lafını duyduğu andan beri jeon'a bakıp tepkisine bakıyordu. konuyu öğrenmeden, nasıl işleyeceğini öğrenmeden bir karar vermezdi diye düşünüyordu.
ve biricik sevgilisi onu yanıltmadı."konusu nasıl peki?"
"sorup aldığım cevaplara göre, biraz cinsellik içerikli..."
hyunjin konuşmaya devam edecekken taehyung ayağa kalktı ve yüksek sesle konuşmaya başladı.
"olmaz jungkook, gidiyoruz."
"taehyung bir dinleseydik, lütfen."
"olmaz dediysem olmaz, uzatma gidiyoruz."
taehyung, jungkook'un bileğini tutmuş onu çekiştiriyordu fakat jungkook gelmemekte ısrarcıydı.
"ya taehyung bitirseydi bari."
"ya evet taehyung bey, bu kadar kasılacak bir durum yok. daha jungkook'un cinsel içerikli yerlerinde olmayacağı bile belli değil."
"sen karışma."
taehyung yerine oturdu ve konuşmaya devam etti.
"sırf jungkook istiyor diye şu aptal detayları söyle."
"oh.. fazla gerginiz herhalde."
"boş yapmayı kesip detayları söyleyecek misin artık sen?"
taehyung, psikopat gibi bakıyordu hyunjin'e.
"peki. biraz cinsel içerikli ve eşcinsel karakterlerinde yer aldığı bir dizi. fakat gerçekten çok başarılı oyuncular var içerisinde. isterseniz bir kaç tanesini sayayım..."
"ya sikerim oyuncularını. gidiyoruz jungkook."
taehyung ayağa kalkıp bunları söylemişti.
ardından jungkook'ta kalktı ve taehyung'un dediklerine karşı çıktı."taehyung! beni rezil ediyorsun yapma şunu."
hyunjin, jeon'a baktı ve o kargaşada duyulmaz diye söylediği şeyleri taehyung duymuştu.
"sadece arkadaşın olduğuna emin miyiz?"
———————
kaosss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsession -tk
Fanfictiondünyaca ünlü şarkıcı Jeon Jungkook, ona takıntılı fanı olan Kim Taehyung'u farkeder. -taekook // yoonmin texting + düz yazı