yoongi, bahsettikleri otelin altındaki restoranın konumunu jimin'e atmıştı. fakat jimin'in restoranı kapattırdığından ayrıca ona otelden kral dairesini kiraladığından haberi yoktu.
kapıdaki görevlilerin 'buyrun.' demesini duyduktan sonra ayağa kalktı. bir tek jimin'i içeri almalarını söylemişti çünkü.
jimin, içeri gelirken ayağa kalkıp onu bekleyen yoongi'yi gördü. normalde koşup sarılırdı fakat artık bu hayran - ünlü ilişkisinden çıkmış, sevgililiğe dönüşmüştü.
"hoşgeldin."
gözlerini alamıyordu jimin'den, bu jimin içinde geçerliydi. ikiside birbiriyle büyülenmişti. zaten ikiside birbirinden uzun zamandır hoşlanıyordu. sonunda bu aşk gerçek olmuştu.
"hoşbuldum."
garson gelip jimin'in sandalyesini çekti ve oturmasını bekledi. jimin oturunca masalarının başına geçip isteklerini sordu.
"jajangmyeon, alabilir miyim?"
elindeki tablette işaretledi adam.
"aynısından."
göz temasını hiç kesmeyen yoongi'ye baktı tekrardan jimin. ardından güldü.
—————
yemekler bitmiş, birbirlerini daha iyi tanımışlardı artık. artık kalkacaklardı fakat, o kral dairesi boşa gidemezdi öyle değil mi?
"jimin, sana göstermek istediğim bir şey var."
jimin merakla ona baktı.
"ne?"
"ama yukarıda."
jimin, yani der gibi baktı.
"yukarı çıkalım mı?"
"tamam."
————
asansöre binip, en üst katı tuşlamışlardı. yoongi, isteyip istemediğini kontrol etmek için bir şey yapmak istedi.
jimin'i asansör duvarıyla arasına aldı. nefeslerini ikiside hissediyordu. jimin şaşırmıştı.aman tanrım! yoksa hayal dünyasındaki fantezileri gerçek mi oluyordu?
"jimin.."
ikiside göz temasını kesmiyordu. ikiside birbiri için arzuluydu.
yoongi'nin harekete geçmesi beklenirken jimin direkt onun dudağına yapışmıştı.jimin, kısa bir öpücük beklerken, yoongi işi uzatmış, dilini de devreye sokmuştu. onu kucağına aldı ve asansör kapısı açıldığında, cebinden kartı çıkardı. hala öpüşüyorlardı.
odayı bulup kartı okuttu, içeri girdiler ve.. bir şey yapmadılar. sadece biraz oyun oynadılar.
————
FOR LOVE'DA DA BÖYLE Bİ SAHNE VARDI AYYY DUYGULANDIM😭😭
çok sıkılıyorum ben instagrama gelin allah aşkına ya
adım: elvsstk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsession -tk
Fanfictiondünyaca ünlü şarkıcı Jeon Jungkook, ona takıntılı fanı olan Kim Taehyung'u farkeder. -taekook // yoonmin texting + düz yazı