32'

3.7K 155 78
                                    

3 ay sonra

çifte kumrular😍😍

katılımcılar:
yoongi, jimin, taehyung, jungkook

taehyung, jungkook tarafından çıkarıldı*

jungkook:
ben yapmıyorum konser falan

yoongi:
ya senin şu an
hazırlanman gerekmiyor mu

jungkook:
saçımı yapıyorlar şu an zaten
ya taehyung'la kavga ettik

jimin:
KANKA YETEEEEER
noldu amk

jungkook:
ya durduk yere kavga çıkarttı
ben anlamadım

yoongi:
ya neyse boşver
konserde mutlu görünmen gerek

jungkook:
çokta kolaydı

jimin:
ya ben konuşurum onla
hem bu linçlerin beğenilerin üzerine falan ilk konserin
önemli yani

jungkook:
of biliyorum
birazdan çıkıcam ben
şans dileyin

yoongi:
şans

jimin:
😘😘😘bol şans

——————

konserin sonlarına yaklaşmış, en sevilen şarkısı olan still with you'yu söyleme sırası gelmişti. gözlerini nasıl dolmadan tutacaktı bilmiyordu. çünkü, anlaşmalı olmasa da taekook'un şarkısı olunduğu biliniyordu.

taekook, ilk zamanlar taehyung'un yaptığı şeyler yüzünden çok linçlensede, tanışma hikayeleri olsun açtıkları yayınlardan videolara kadar izlenince insanlar onların ilişkisini sevmeye, hayran olmaya başlamıştı.

zaten taehyung az da olsa tanınan biri olduğundan, bu ilişki uzun süre boyunca gündemde kalmış, hala da öyle olmaya devam ediyordu.

şarkılarının ilk kısımları duyulduğunda, herkes çığlıklar atmaya, zıplamaya başlamıştı. geçen aylarda açtıkları bir yayında taehyung, bir söz vermişti. fakat kavga yüzünden bu sözü tutması mümkün değildi.

'konserde still with you'yu söylediğinde yanına gelip eşlik edeceğim sevgilim.'

jungkook, bunu hatırlayınca gözleri doldu. şarkıyı söylemeye başladı. aynı zamanda sahnede geziyordu.

gözlerini kırpıp şarkıyı söyleneye devam ettiğinde akmaya başladı gözünden yaşlar.

insanlar taehyung'u bekliyordu fakat o yoktu.

şarkıya devam ediyordu ağlayan gözlerle jeon.

beraber güldük, beraber ağladık. bunlar basit duygulardı ama benim için her şey demekti.

ne zaman olacak bilmiyorum ama, eğer seni görürsem gözlerine bakacağım ve seni özlediğimi söyleyeceğim.

sesi titriyordu ağladığı için bir yandan.

ardından insanların çığlıkları daha da artmış, bazıları elindeki şeyleri sahneye doğru fırlatmaya çalışmışlardı.

jungkook fanlara dönük yaşlı gözlerle şarkıyı söylerken bu bağırışların nedenini öğrenmek için arkasına döndü.

taehyung sahnedeydi ve şarkıya eşlik edip, sevgilisinin yanına doğru gidiyordu.

jungkook şaşkınlıktan mikrofonu düşürmüştü fakat taehyung, onun yerine söylüyordu.

tek başıma, hatıralar ile dans ediyorum.

bu sözlerin ardından arkadaki büyük ekranların ortasındakinde taehyung ve jungkook'un beraber olduğu anılar gösterilmeye başladı.

taehyung jungkook'un yanına doğru geldiğinde o da mikrofonu bir kenara koydu. arkada şarkı çalmaya devam ediyordu.

taehyung, yere çöktü. cebinden bir kutu aldı, ve mikrofonu eline alarak konuşmaya başladı.

"yaşadığımız her güzel, kötü anılar uğruna, sevgimiz uğruna. benimle evlenir misin?"

çığlıklar yükselmişti. insanların ses telleri bile kopabilirdi! herkes bu anı beklemişti sanki aylarca.

tüm herkes bir anda anlaşmış gibi bağırmaya başladı.

"evet de!"

jungkook, ağlamasını durduramıyordu artık. fakat döktüğü şeyler mutluluk gözyaşlarına dönüşmüştü artık.

mikrofonu eline alıp konuşmaya başladı.

"evet."

taehyung dolu gözlerinin arasından güldü. ayağa kalktı ve biriciğine sarıldı. ardından çalan şarkı eşliğinde dans etmeye başladılar.

eskiden tesadüfen ona bakıp biraz söylediği şarkı da şimdi gözler önünde dans ediyorlardı.

çünkü o ay çok yalnız görünüyordu. sanki gözyaşlarını parlak gecenin üzerine döküyor.

taehyung, jeon'un yaşlarını sildi.

bir gün sabah olacağını bilsem bile, senin gökyüzünde bir yıldız olarak kalmak istedim.

gözyaşları arasından güldü jeon.

"seni seviyorum taehyung."

taehyung omuzundaki eli saçlarına koyup okşamaya başladı.

"bende seni seviyorum sevgilim."

————————

Final'

kısa bir süre ara vereceğim. sonrasında güzel fikirlerle gelmeyi düşünüyorum. umarım hoşunuza giden bir kitap olmuştur.

az bölümle beraber hızlı bir final oldu fakat olaylar çok karışıktı bildiğiniz gibi.

her neyse, sizi seviyorum.

taekook'la kalın. hoşçakalın. 💗

- bazıları dm'den bana ulaşmak isterlerse nasıl ulaşabileceklerini sordu

instagramda aktifim💓  -elvvstk

obsession -tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin