11.

6.2K 342 253
                                    

taehyung bilgisayarının karşısına oturmuş, duşu gösteren kamera görüntüsünü açmış ve biricik sevgilisinin girmesini beklerken jimin'e güzel haberi vermek istedi.

————

jimin - taehyung

taehyung:
↪️iletildi
Yoongi

jimin:
şaka yapma

taehyung:
ne şakası

jimin:
şaka yapıyorsun di mi

taehyung:
ya hayır

jimin:
GERÇEKTEN Mİ

taehyung:
bak delirtme beni ne şakası
gerçekten diyorum

jimin:
TEŞWKKÜT EDERİM
NE YAZİYŞM

taehyung:
dur
ilk başta öğrenmen gereken bir şey var

jimin:
ŞAKAYDI DERSEN KIRILACAK OLAN TÜM UMUTLARIMI SENİN GÖTÜNE SOKARIM KİM TAEHYUNG

taehyung:
YA ŞAKA DEĞİL AMK DUR Bİ
3x ss

jimin:
taehyunt ben bayılıyprum
çevrimdışı

taehyung:
üzgünüm canım arkadaşım
senin yanına gelip seni ayıltmayı çok isterdim fakat, filmim başlıyor ve bunu asla kaçıramam

—————

taehyung, küçük bir sırıtışla elindeki telefonu masaya koydu ve arkasına yaslandı. bornozuyla gelip küvetin su sıcaklığını ayarlayan adama odaklanacaktı sadece.

jungkook banyonun kapısını kilitlemişti fakat, izlendiğinden haberi var mıydı? üstelik kamera olmayan bir odada bile. felix işini gerçekten iyi yapıyordu.

jeon, küvetin önünde bornozunun iplerini çözdü ve yere düşmesine izin verdi. taehyung onun pürüzsüz bedenini gördüğünde bile arzulu hissetmişti, aynı zamanda takıntılı olduğu adamın özeline girdiği için gururlu.

sonra jungkook, küvetin içine girdi. sağ taraftaki raf kısmından şampuanlara uzandı ve ilk eline sıkıp sonra saçına sürdü. taehyung, onun geniş omuzlarını saatlerce izleyebilir, ıslak saçlı halini çerçeveletebilirdi.

taehyung, inanamıyordu. takıntılı olduğu ve dünyadaki insanların hayran olduğu birisiyle sevgiliydi. her şey anlık, aynı zamanda ise uyumlu bir şekilde ilerliyordu.

küvetten çıkan jeon eğildi ve bornozunu yerden aldı. jeon eğildiğinde, taehyung yaslandığı koltukta otururken kendisini düzeltmesine neden oldu. çünkü kalçaları, direkt onun gördüğü tarafa dönüktü.
bornozunu giydikten sonra jeongguk aynaya baktı ve saçlarını düzeltti. kilidi açıp çıktı.

normalde taehyung, giyindiği anıda izlemek isterdi fakat.. evde yeterince peçete yoktu.

——————

taehyung çok yanlış işlere bulaşıyorsun aslanım sen

obsession -tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin