18.

3.9K 199 116
                                    

1 hafta sonra

"ee, heyecanlı mısın bakalım?"

ikiside jungkook'un arabasına binmiş sete gidiyorlardı. taehyung, 1 saat içindeki 6. sigarasını yakıyordu. jungkook, normalde bir şey demezdi fakat kapalı alanlarda direkt olarak kokusunu aldığı için sağlığı konusunda endişeleniyor, ayrıca rahatsız oluyordu.
öksürdü ve konuşmaya başladı.

"evet ama, sigarayı arabada içmesen olur mu aşkım?"

çekip üflediği bir dumandan sonra aşkım demesine ne kadar alışmış olsada hoşuna gittiğinden, sigarayı camdan dışarı attı.

sonra jungkook'a doğru uzanıp saçlarını karıştırdı.

"peki bay jeon."

ikiside güldü, arka yoldan gittikleri için çok geçmeden sete ulaşmışlardı. bir sürü kamera ve karavan... jungkook bunlara alışıktı. fakat heyecanı daha da artmıştı.

taehyung'un isteği üzerine arkadaki arabadan gelen hyunjin ve taekook, arabadan indiklerinde jungkook direkt hyunjin'in elindeki seneryoyu aldı. bugün çekilecek sahneler ve replikleri vardı içerisinde.

taehyung, jungkook'un stresli bir şekilde dosyayı incelediğini görüp ona yardım etmek istedi.

"istersen repliklerini çalıştırabilirim."

kağıdı jungkook'un elinden almaya çalıştı. fakat jungkook, ani bir haraketle onu sağındaki hyunjin'e verdi. sanki bir şey saklarmış gibi...

"gerek yok sevgilim, hallederim."

ne kadar belli etmemeye çalışsada taehyung şüphelenmişti. onu kandırmak hiç kolay değildi.

"şu sahnelere bir bakayım ben."

"ama..."

sözünü kesti taehyung.

"oynayacaklarını ben seçmeyecek miydim?"

jungkook güldü.

"ama önce bir tuvalete gitmem gerek! sende gelmek ister misin?"

ilk sahnenin başlamasına 5 dakika vardı fakat taehyung'un bundan haberi yoktu.

"olur."

————

setteki tuvalete geldiklerinde beklenmedik bir şekilde taehyung'ta girmişti. jeongguk'un planı daha kolay işleyecekti.

jungkook'ta girmiş gibi yaptı. taehyung'un kapıyı kilitlediğini duyduğunda direkt tuvaleten çıktı ve sağ tarafta duran hyunjin'den anahtarı aldı. şükürler olsun ki tuvalette başka birisi yoktu.

anahtarı aldığı gibi kapıyı kilitledi. ne kadar istemese de bunu yapmak zorundaydı. yoksa olacaklardan çok korkuyordu. taehyung ise gelen kilitleme sesini jungkook, tuvalletten çıktı sandı. aldırış etmedi o yüzden.

tuvaletten çıkınca, bahçeye geçip koltuklara oturdu. çoktan ezberlemişti repliklerini. partneri olan eun'dan ve yönetmenden özür diledi. ikiside kayıt denildiği an oynamaya başladı.

"sevgilim, günaydın."

"günaydın sevgilim! iyi uyudun mu?"

taehyung onlar oyun oynarken, nasıl kilitlendiğini anladığı kapıyı kırmaya çalışıyordu. çok sinirliydi.

"sikeyim seni jeon jungkook! niye böyle bir şey yaptın şimdi?"

haberi yoktu, dışarıda neler olup bittiğinden.

"iyi uyudum fakat, senin güzel dudaklarınla ayılmak istiyorum."

tam o sırada taehyung, omuz darbesiyle kapıyı kırdı. bir hışımla bahçeye çıktı. bir de ne görsün? jungkook, bir kızla öpüşüyor.

onları izledi. yönetmen 'kestik' diyene kadar.

——————

karakterlere söverken bana da sövmüyorsunuz değil mi 😞

bu arada jungkook'un üstü sahneleri için giyinilmiş bir şekilde fakat taehyung sahneleri bilmediği için farkında değil.

ayrıca çektikleri dizi, sabah uyanan bir karı - kocadan itibaren başlıyor.

sizi seviyorum💗💗💗

obsession -tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin