Begüm'ün geçmişinde çok acı vardı ..
-
Güney ve Efe kendilerinden geçmiş hale gelmişti.Iki adamda ağlamaktan bitap düşmüşlerdi. Sarp sadece Gülce'nin yattığı yeri gösterdi.
Dayanamadan arkasını dönüp çıktı bahçeye.
Gökyüzüne bakındı.
Şükretti, nefes alıyordu. Kız kardeşi iyiydi. Ama yinede ruhunu zorlayan birşeyler vardı.
Sonra iş ortaklarına tekrar desteğe gitti.
"Her zamanki fenalaşmalarından kötü bu."dedi Efe acıyla.. Oturdu yere öylece.
"Bir anda getirdiler buraya."dedi Sarp "Sokakta bayılmış."dedi Güney'e bakarak.
"Ben buraya kız kardeşini getirmesem, sen burda olmayacaktın. Sen burda olmasan kim bilir Gülce'yi nerelerde arayacaktık."dedi Güney "Doktorla konuşup bilgi alayım. Efe sen burda kal bekle başında."dedi.
-
Iki gün olmuştu.
Gülce biraz gelişmeyle hala tedavi görüyor hayatta kalmaya çalışıyordu.
Begüm yavaş yavaş ayaklanmış yürüyordu koridorda.
Gülce'yi seyrediyordu uzaktan hemşirenin yardımlarıylada olsa.
"Uyanacağını biliyorum, umut dolu kız."dedi Begüm fısıldayarak
Arkadan geldi Güney.
"Inatçıdır o."dedi yoğum bakımın penceresine doğru önüne yaklaşarak.
"Burda mıydınız?"diye sordu.
"Yeni geldim. Annemi orada oyalamak çok zor oluyor biliyor musunuz ? Bahaneler üretiyorum kız kardeşimin neden iki gündür annemle konuşmadığıyla ilgili."
"Anlıyorum. Zor olmalı. Biliyorum belki de sırası değil ama teşekkür ederim."
" Bende sana bir teşekkür borçluyum. Sen o kazağı yapmasan , ben seni buraya getirmesem abin burda olup Gülce'yi görmese biz günlerce Gülce'yi arayacak belki de doktorlar yanlış bir tedavi uygulayacaktı Gülce daha çok acı çekecekti."
"Kazağı yaptığım için mutlu oldum o halde. Inşallah kız kardeşiniz buradan sağ salim çıkacak."
"Bana sen de."dedi Güney gülümseyerek.
O sırada Begüm'ün yanına koşarak bir adam geldi.
"Çok korktum"dedi sarılarak Begüm'e.
Begüm gülümseyerek karşılık verdi adama.
"Erkek arkadaşım Emir."dedi Begüm yanındaki adamı göstererek.
"Memnun oldum. Ben de Güney "dedi elini uzatarak.
"Beni o arabadan kurtaran kişi."dedi Begüm.
"Size çok şey borçluyum."dedi. Güney ise başını salladı. "Ben gidip doktoruyla konuşayım."deyip ilerledi.
Sevgilisi varmış demek diye düşündü.
"Keşke şu kıza yardım edebilsem."dedi Begüm sessizce. O an aklına gelen fikirle gülümsedi.
Ama önce şu an için Emirten kurtulması gerekiyordu.
"Emir. Senden birşey isteyebilir miyim? Senin evden benim en sevdiğim filmlerden bir kaçını getirsen. Çok sıkıldım sürekli kendi filmlerimden, hepsini izledim bitti. Hemen getirsen. Ziyaret saati bitmeden."