0.8

5K 236 18
                                    

Selammm yeni bölümle geldim

İyi okumalar...
    

                                     🌾🌾

"Ha Ha Ha ciddi ciddi sana koç mu vurdu "

Şimdi nerde miyiz? Tabiki hastahanede. Semihe koç vurduktan sonra hemen yanına koşup koçu kovaladık.  Ayağa kaldırmaya çalışınca kalmamadı.

Koçvurunca yere düşerken ayağı bükülmüş.
Selim kalkamayınca sol tarafına geçip destek oldum. O sırada ece de bizden önce eve gidip buz getirmelerini söylemesini istedik. Ben selimin sol tarafına geçip destek oldum .

Yükünü bana verip yavaş yavaş eve gittik .
Eve gittik ama bir de bize sor semih b*ka düştüğü için sağ tarafı b*k olmuştu.
Giderken kusmamak  için  kendimi zor tuttum.

Şimdi hastanede süleyman abimin gülmeleri selim'in ona ters ters bakmalariyla geçiyordu. Odanın kapısı açılınca içeriye uzun boylu , esmer ,kara gözlü kara kaşlı hemşire olduğu belli olan adam girdi .

"Geçmiş olsun selim bey şikayetiniz neydi  " diye  konuştu ama gözü bendeydi. Bunu selimden önce  süleyman abim fark edip ters ters bakmaya başladı .

" hasta bu tarafta yanliz bilader " deyip selimi gösterdi. 

"Efendim birşey mi dediniz "

"Diyorum ki hasta burda. ayağı bükülmüş  bi tedavi mi yapsanız diyorum ." Deyince kendine gelmiş gibi selime döndü.

"Doktor hanım birazdan gelip muayene edecek "

"Eee sen niye geldin o zaman "

"Boş oda arıyordum " diye yanıtlayinca süleyman abim kasları iyice çattı. Yetmiyormuş gibi selim de dik dik hemşireye baktı.

"Kör musun kardeşim dolu olduğunu  görmüyormusun."

"Dolu olduğunu zaten içerde güzel bi bayan görünce anladım." Deyip sırıttı.

Bana dedi o  güzel dedikten sonra bayan demeseydi bi şansı vardı . Ama malesef onu da kaybetti.

Şimdi doğruyu söylemek gerekirse hemşirenin gideri vardı. Özel olarak ta söyleyeyim esmerlere bayılırım.

Abim hemşirenin üzerine gidecekken semih kolundan tuttu. O sıra da da hastanede de anons yankılandı.

" STAJYER 'LERİN  ACİL SERVİSE GELMELERİ DUYURULUR."

"Beni çağırıyorlar.  Numaranı danışmaya bırak. Görüşürüz güzellik " deyip göz kırptı.
Ardından hemen odadan çıktı.

Stajyermiş  gene tutturamadım koçu da koyun demiştim.

Ben ağzım açık çocukta ki özgüvene şaşırıyorum iki erkek varken sarkıntılık yapıp rahatça çıktı.  Bu ego falan değil düpedüz gerizekelik.

"Bu benim elimde kalır bak"

" tamam abi ya sakın ol deli herhalde " deyip yumuşatmaya çalıştım. Tabi ne kadar yumuşadı orası meşhul.

Aradan beş on dakika geçince içeriye kırk yaşlarında doktor olduğu steteskop'undan belli olan kızıl saçlı kadın ve yanında az önce ki stajyer ve bu kez hemşire olduğuna emin olduğum  kız ile içeriye girdiler.

Abim az önce ki stajyeri görünce;

" hadi abicim sen bize bi su al gel " Dedi.
Sorgusuz kapıdan çıkarken hala üzerimde bakışlarını hissediyordum o stajyerin.

Koridora çıkınca asansörün olduğu yere doğru yürüdüm. Düğmeye bakıp beklemeye başladım.

Asansör gelince kapısı açılınca gelen ses duyuldu. Asansörün içine bakınca benim yaslarımda oğlan çocuğuyla gözgöze geldik.

Abowww rabbim bu insan da diğerleri ne.

Allah özene bezene yaratmış o gözler o burun , o dudaklar....

Aşık oldum galiba .

Asansörün kapısı kapanmak üzere kendime gelip harekete geçtim. İçeriye girdim. İneceğim karın düğmesine bastım. Kapı tekrar kapandı.

Ayyh buralar sıcak olmaya başladı. Tansiyonum düştü şekerim tavan yaptı. Kalbim durdu galiba .

Elimi sağ tarafıma koydum bi hareketlilik yok . Aman allahım cidden kalbim durmuş.

Ortamı telefon sesi yükselince benden olmadığını çocuğun "hello "  diye açınca anladım.

Devamında da ingilizce konuşunca çocuğun türk olmadığını anladım.

"Zaten bu kadar yakışıklı olan ya evli dir yada yabancı "

Tüm hayallerim fos oldu resmen  burnumu kıvrılarak bakmaya başladım çocuğa.

"What "

" 'ne' ne türk olsan ne olurdu sanki ? Boy boy çocuklarımızın babası olabilirdin. "

Hayır yani  din ,dil ,ırk ayrımı yapmam ama ben yabancı dil hakkında ' yes ,no ,ok " dışında bisey bilmiyorum ki nasıl iletişim kurayım.

Benim laflarımdan sonra çocuk kahkaha attı.

Gülüşü de güzel allahımmm sana geliyorum.
İmkansızı be.

Sonra tekrar konuşmaya devam etti . Ben ise sırtımı ona dönüp kantinin olduğu kata ininceye kadar o tarafa bakmadım.

Asansör durunca kapı açıldı. Dışarıya çıkmak için hamle yapınca.

"Ne evliyim ne de yabancı çocuklarının babası olurmuyum ona emin değilim " deyip güldü.

"Rezil oldum rezilll"

Adam  yabancı değilmiş. Umarım bida karşılaşmayiz çakma ingiliz .

                                     🌾🌾

KESTİKKK..

Bölüm geç geldi kusura bakmayın...

Hatalarım vardır.  Görmeyiverin 😊

SARE (Köylü ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin