Selam arkadaşlar . İyi okumalar ...
(Cakal - Arem ozguc - arman aydin
/diyardan diyara )🌾🌾
Öncelikle ben Sare SARIHAN aslında KALENDER de olabilir o durumlar biraz karışık nasıl mı şöyle anlatayım...
Hastane odasında beş abim ,erkek kardeşim ve annem-babam olmak üzere tanımadığım bir kadın bir adam ve birde küçük kız çocuğuyla beraber test sonucunu bekliyorduk .
Bundannnnnnnn taaa onyedi buçuk yıl önce yapılan bir hata ... yani bebek karışma olayı bula bula beni buldu birde işin komik olan tarafı hastane bizim .
Kapı açılıp içeriye benim yaşlarımda çocuk girdi . Odaya göz gezdirdikten sonra diğer kadın- adam ve kız çocuğu üçlüsüne bakarak " test sonuçları çıktı mı? " dedi .
Demekki karışmış olduğum bir durum var ise bu çocuk şimdiki ailemin çocuğuydu.
Zaten bizim Ailede tek kız olmam beni hep şüphelendirmişti.
O sırada tekrar kapı açıldı baş hakim elinde test sonucu olduğunu düşündüğüm kağıtla odaya girdi .
Lafı hiç dolandırmadan "Sare SARIHAN yusuf KALENDER 'in yüzde doksan dokuz kızı " dedi .
NE !!
Şaşkın bi şekilde en önce diğer aileye baktım kadının gözleri dolmuş çok güzel bakıyor du adamın da kadından pek bir farkı yoktu .
Neredeyse on sekiz yıllık aileme aslında üvey ailem olan aileme baktım üzgündüler . Aslında onlardan mutlusu olmamalıydı beni hiç sevmeyen onlardı nede olsa. Gerçek çocuklarına kavuştular ne güzele sevinç çığlıkları atmaları gerekirken hepsi de başını eğmişlerdi.
Bi anad aAklıma dank eden şeyle " Eee hani diğer çocuğun DNA sonucu . "
"Sare hanım başka çocuk yok hakan beylerin bebeği doğumda ölmüş yusuf beyin ikiz bebeklerinden biriyle yani sizle karışmış " diye açıklama yaptı.
Annemle babama baktım baya üzgünlerdi
Babam " kızım "deyip bana sarıldıNe gerçekten de sarıldı " bizi bırakıp gitmeyeceksin degil mi? " deyince aydınlanma yaşadım. Dertlerinin , sabahtan beri somurtmalarının sebebi buydu.
Onca yaptıklarından sonra gitmemden korkmaları komik cidden.
"Bi dakika olayı yanlış aktarmayalım siz bizim kızınızı alıp bize de öldü dediniz."
Dedi. isminin isminin yusuf olduğunu öğrendiğim öz babam."O hemşire olmasa biz hala kızımızın öldü olarak bilecektik. Kızımı sizden alacağım Sizi de dava edicem haberiniz olsun ."
Olayı ağzım açık dinliyorum şimdiki ailem beni bile bile öz ailemden ayırmıştı baştan beri onların kızı olmadığımı bilerek bana anne- baba olmak istemişlerdi fakat olabildikleri meşhul .
Annem yani üvey olan annem ne kadar çok sevse de beni babam öyle değildi benden hiç memnun kalmaz daha fazlasını isterdi sürekli azarlar küçük görürdü abilerim ise ne yapsam tam tersini anlar iyilik yapsam yaranmaya çalıştığımı söylerlerdi .
Kardeşim ise liseye kadar canciğerdik liseye geçince nedenini bilmediğim buz dağları girdi aramıza o da abilerim gibi davranmaya başladı.
Bu olanları düşünürken istemsizce gözlerim onlara değdi en çok ta cenk'e gözlerinde gerçekten hüzün vardı.
Cenk'e bakıp acı bir tebessüm gönderdim ne kadar o da diğerleri gibi olsa da en çok onu seviyordum . Düşünüyorum ki demekki liseye geçtiğimde o da üvey olduğumu anladığı için böyle yapmış.
Babam otoriter sesiyle " dur orda bakalım kimse istemediği sürece benim kızımı alamaz "
"Sare benim kızım zorla da olsa alacağım bunca yıl hasret kaldırdınız bundan sonra müsade etmem " dedi sert bir şekilde sinirlendiği her halinden belli olan adam bana bakınca bir anda yumuşayan bakışlarına şaşırdım.
" bizimle gerçek ,ailenle gelmek ister misin? Sarem."
🌾🌾
Kestikk...
Kısa bir bölündü.
Diğer bölümde görüşürüz ♡♡
/\_/\
/ •_• \
\_> ❤I love you
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARE (Köylü ailem)
Ficción GeneralHani karışan bebek hikayelerinde zengin ve beş üvey abileri tarafından sevilmeyen kız varya heh işte o kız benim. tek fark ise ne şımarığim ne de süslü . ... Biraz farklılık olsun dedim .