Selam herkese...Bölümleri fuliyelerek gelen okurlar çok teşekkür ederim.💙
Bölüm bekleyenler var mı bilmiyorum ama yine de yazmak istedim.
herkese iyi okumalar...
🌾🌾
Arabaya girdiğimizde selimin dilan hakkında söylediklerini neye dayanarak söylediğini ısrarla sordum. Meğer se bizim bu selim dilana aşıkmiş dokuzuncu sınıfta. Tabi dilana açılmış ama kız buna karşı bi sey hissetmediğini söyleyince selim gururuna yedirememiş.
Bana da onu kötülemesinin sebebi bizim onunla iyi arkadaş olup yanına getiririm korkusu. Büyük ihtimalle hala hisleri var.
Ben ise onun kötülemesini umursarmıyım tabi ki hayır.
Dilan gerçekten iyi bir kız bunu anlayabilecek kadar tanıdım sayılır içi dışı bir birine benziyor . Sınıfta ise kimseyle pek muhatap olmuyor.
Selimin ağzını aramam ve selimin bana kaçamak cevaplar vermelerinin ardından eve geldik .
Evde pek insan yoktu herkes hala işten gelmemişti.
Bende çantamı odanın bi köşesine atıp üzerimi değiştirdim. Daha sonra her zaman olduğu gibi ecenin odasına yol aldım.
●●●
Eceyle bol kahkahali bol oyunulu 3-4 saatin sonunda akşam yemeği için annemler çağırdılar.
Ben üzerimde ki boyalı tişörtü çıkarmak için odama geçtim. Üzerime akşamları serin olduğu icin beyaz bir sweet altına rahat olmak için tayt giyip odamdan ayrıldım.
İkinci katta olan çalışma ve kütüphane olan odadan mehmet abim ve babamın sesleri gelince duraksadim. Yemeğe çağırmak için odanın önüne geldim .
"O kızdan sarenin haberi olmasın baba "
İsmimi duyunca duraksayip dinledim.
Geçen mirzanin ablasının dediği şey aklıma geldi o zaman pek önemsemesem de babam ve abimin ağzından da duyunca bi merak uyandırdı bende.Ne kadar doğu olmasada kapı dinlemeye başladım.
"Biz söylemesek illa öğrenir. Sen de söyledin ya ablanin görümcesi laf attı diye ."
"Baba sen ne bakıyorsun o patavassıza hiç bi zaman lafını bilmedi o kız . Zaten yanındaydık bi şey anlamadan uzaklaştırdık sareyi "
"Her zaman yanında olamayız ki en iyisi söylemek. "
Daha fazla dayanamayıp aralık kapıdan içeriye girdim.
"Söylemeniz gereken şey ne baba "
"Yok bisey canım gel yemeğe gidelim annem kızmasın. "
"Bırak abi babama bi şey sordum."
"Yok bi şey kızım " yemeyin beni ya duymasam inanicam.
"Az önce hep dediklerinizi duydum. 'O kız' dediğiniz mesele ne ."
"Aa çok ayıp kapımı dinliyorsun sen ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARE (Köylü ailem)
General FictionHani karışan bebek hikayelerinde zengin ve beş üvey abileri tarafından sevilmeyen kız varya heh işte o kız benim. tek fark ise ne şımarığim ne de süslü . ... Biraz farklılık olsun dedim .