1.1.

3.9K 181 7
                                    


İyi okumalar...

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ♡

🌾🌾

Işığımı kapatmış gece lambamı açmış yatağımda uyumaya çalışıyordum. Fakat kafamın içinde dolaşan düşünceler beni bi türlü uyumuyor.

O günden sonra galiba ben öz annemi ve ailemi kırmıştım.

Yine o anlar aklıma geldi. Diğer yani eski ailedeki annem ve can gelince olanlar aklıma yeniden düştü.

Annem beni özlediği için,can ise ilk günkü konusmamdan etkilendiği için bana kendini affettirmek için gelmişti.

Diğer annemi görünce bi şok olsam da şokun ardından onu özlediğimi anlayıp doğrudan ona koşup öpüp sarılmıştım.

O gün benim için gelen fatma abla ve yeğenim berat la hiç ilgilenmeyip hep annemle ilgilenmiştim.

Diğer gün ve bir hafta can ın affettirme çabalarıyla geçmişti. Ve ben tüm hafta boyunca burdaki öz ailemle ilgilemmemistim. İşin kötü tarafı ben bunu daha yeni anlıyor olmamdı.

Can'ların gitmesinin üzerinden bir hafta geçmişti. Benim için bir hafta ne kadar dolu dolu geçtiyse bir hafta da o kadar boş geçti.

Herkes sanki ben yokuşum gibi devam ediyordu ilk iki gün yanımdan ayrılmayan ece bile yanıma çok seyrek geliyordu.

Hayır kötü de davranmıyorlar ki bi şey diyeyim. Galiba onlar da kırıldıklarını belli etmeye çalışıyor.

Benim özür dilemem gereken insanlar var.

Yatağımdan kalkıp dışarıya çıktım. Bu hafta gözlemlemelerime göre annem ve babam teras ta oturuyorlardı. Genelde her akşam ikisi oturup bi kahve içip öyle uyuyordu şimdi de büyük ihtimalle ordalardı.

Tahmin ettiğim gibi oturmuş baş başa kahve içiyorlar, önünde ki birseye bakıyorlardı.

"Gelebilirmiyim " dedim. cılız ve çekingen bi sesle

"Tabi gel kızım "

Yanlarına gidip oturmak için diğer taraftan sandalye çektim. Ortalarına oturmam için yer açınca oraya sandalyeyi koyup oturdum.

Masaya baktığımda onların az önce baktığı şeyin bir albüm olduğunu anladım.

"Bak bu babanla nişanlandığımız zaman çekilen fotoğraf "

"Anne ,babam ne kadar da zayıfmış "

"Tabi öyleydi kızım evlenince ona ben baktım bak şimdi göbeği bile çıkacak "

Annemin böyle demesiyle babamı baştan aşağı süzdüm. Adam gayet fit bence tabi göbeği de birazcık mini minnacık var .

"Sen az önce ne dedin "

"Kim ben mi "

"Hayır hayır kızım sen ne dedin "

" önceden ' ne kadar da zayıfmışsın' dedim ."

"Ondan öncesini diyorum 'baba' dedin "

Arkadaşlar bunu yapmasam olmazdı gercekten hxbxbx

SARE (Köylü ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin