🧡6💚

269 18 2
                                    

\\ Środa \\

Obudziłem się rano, a blondyna już nie było. Poszedłem więc na dół gdzie zastałem mojego chłopaka, który robił nam śniadanie. Podszedłem do niego od tyłu i go przytuliłem. Blondyn obrócił się do mnie i wziął mnie na ręce łapiąc mnie za moje pośladki tak bym nie spadł i złożył krótki acz namiętny pocałunek na moich ustach.

- Dzień dobry króliczku jak się spało ? - powiedział i mocno się zarumieniłem a moje serce szybciej zabiło. Zakryłem twarz rękoma na co starszy cicho się zaśmiał.

- Haha coś nie tak króliczku ? - zapytał i pocałował mnie w policzek.

- Czemu akurat króliczek - powiedziałem do starszego odsłaniając moją mocno czerwona twarz.

- Ponieważ króliki są słodkie i płochliwe tak jak ty.

- J-już w...wystarczy musimy się zbierać a chce jeszcze coś zjeść przed wyjściem. Postaw mnie już - dodałem, jednak on tego nie zrobił tylko postawił na stole talerz z jedzeniem, a mnie posadził na swoich kolanach i zaczął mnie karmić jak małą dzidzię.

Po skończonym śniadaniu umyłem talerze i poszedłem wziąć prysznic. Po 10 minutach byłem zpowrotem na dół gdzie ubraliśmy buty i zabierając ze sobą torby wyszliśmy z domu idąc w stronę naszego akademika.

****

Leżałem właśnie w na łóżku i przeglądałem coś na telefonie. Bakugo nie było ponieważ powiedział że musi na chwilę wyjść i że wróci za godzinę. Więc czekając na niego włączyłem sobie jakiś film na laptopie i zacząłem go oglądać. W połowie dostałem wiadomość od Bakugo. Wziąłem telefon do ręki i odczytałem wiadomość.

Kacchan❤️🔥😘

Hej króliczku bądź gotowy za 20 minut
Mam dla ciebie niespodziankę 😘

Króliczek❤️🐰

Dobrze za chwilę zejdę.

Kacchan❤️🔥😘

Czekam pod akademikiem.

Odłożyłem telefon i wstając podszedłem do szafy. Po chwili szukania znalazłem czarną koszulkę, krótkie jeansowe spodenki, czarne buty, pasek, nerkę też czarna i łańcuszek z serduszkiem.

( Obrazek niżej tylko łańcuszek z serduszkiem )

Szybko się wykąpałem, umyłem zęby i ubrałem się w przyszykowane rzeczy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Szybko się wykąpałem, umyłem zęby i ubrałem się w przyszykowane rzeczy. Na koniec spsikałem się perfumami i zabierając ze sobą telefon wyszedłem z pokoju zamykając go na klucz. Po minucie stałem już przed starszym, a on jakby zaniemówił.

Bakudeku || A/B/O ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz