Bine v-am regăsit, să începem capitolul!
După cum poate știți deja, Scott Cawthon este singurul creator al jocurilor din seria Five Nights at Freddy, pe lângă altele. Acesta a declarat că există un motiv ascuns pentru tendințele criminale ale animatronicelor, care ar putea implica activități paranormale. El a confirmat faptul că pizzeria(Freddy Fazebear's) ar fi bântuită de presupusele victime din incidentul cu copii dispăruți acolo, unde copiii au fost uciși de un om cu sânge rece (Purple Guy), și corpurile acestora fiind puse înăuntrul animatronicelor (după crimă, au fost căutate cadavrele dar nu au fost găsite, până într-o zi când aceste costume de animatronice au fost găsite într-un garaj, având sânge pe ele..) . Ca urmare, țipetele animatronicelor asupra uciderii paznicului (tu), sunt adesea comparate cu țipetele îngrozite ale copiilor din incident (bineînțeles reproduse apoi pt joc).
Declarațiile lui Scott:
"Uitându-mă înapoi la vechile mele jocuri, am descoperit că aproape în fiecare se afla un robot distrus. Nu sunt sigur de ce această temă predomină în jocurile mele, dar era evident că ceva mă bântuie. Înainte să încep să lucrez la Five Nights at Freddy's , trebuia să aleg din a creea 3 potențiale jocuri, știind că va fi probabil ultima mea încercare înainte de a trebui să-mi găsesc o altă carieră. Trebuia să aleg dintre o continuare la The Desclape Hope, să refac primul meu joc The Legacy of Flan, sau o nouă idee despre animatroni și camere de securitate.
În timp ce făceam primul meu joc, am început o campanie de strângere de fonduri. Am crescut cu 0 dolari.
Adevărat amuzant. Numele Freddy, Chica, Bonnie și Foxy erau doar porecle în timp ce lucram la caractere. Plănuiam să le sau nume oficiale mai târziu dar m-am atașat de ei până am terminat jocul.
În jocul original, Freddy nu trebuia să coboare deloc de pe scenă, și trebuia să te prindă doar când rămâneai fără energie. Asta a fost schimbat înainte de lansare.
În viața reală, obișnuiesc să am coșmaruri-umblătoare, înseamnă că merg în somn etc. Într-o noapte am visat că Bonnie era în holul din afara ușii mele, așa că am sărit din pat și am fugit spre ușă pentru a o ține închisă. Am descoperit că ușa era încuiată și m-am umplut de teroare. În FNaF 1, când ușils nu funcționează înseamnă că cineva este deja la tine în birou! Deci, când am simțit că ușa era încuiată, m-am simțit de parcă Bonnie era la mine în dormitor gata să mă prindă. Din fericire, m-am trezit atunci.
Defapt am modelar caracterul lui Foxy pe un laptop în timp ce îmi vizitam rudele.În timp ce eram acolo, copii mei au experimentat pentru prima data jumpscare-ul lui Foxy. "Sper că v-am captata atenția cât să ne vedem și capitolul următor, unde voi prezenta cele 5 personaje din FNaF 1, + Cupcake.
Nu uitați să lăsați comment-uri cu păreri, alte declarații de ale lui Scott, și poate și un mic vot. ^^