Salutare. Haideți să aflăm puțin despre Phone Guy.. ^^
După cum sigur ați văzut în joc, chiar de la noaptea 1, când sună telefonul și auzi după, un tip care începe el să îți spună una alta, ca să te acomodezi. Dupa storry, el ar fi paznicul care a lucrat înaintea lui Mike în pizzerie. El te ajută, spunându-ți despre comportamentul animatronicelor, acesta înregistrând mesajele sale vocale (apelurile), când era el paznic, timp de 4 nopți.
Acum fiecare are o opinie diferită în legătură cu cine ar fi, unii spun că da, era un paznic de înainte, alții spun că e mâna dreaptă a lui Purple Guy, iar alții, printre care și eu, credem că e chiar Purple Guy, deoarece:
- în primul rând, vorbește despre ceilalți paznici la persoana a III-a (ei au ..) în loc să zică la I (noi,paznicii am..)
- doar eu mi-am dat seama că în apelul din noaptea 4, când ar veni Freddy(ceea ce înseamnă că bateria e terminată), Phone Guy încă mai înregistrează mesajul? Adică ai nevoie de energie pt asta :|, apoi "moare brusc"
- iar în apelul nopții 5 "învie" ca și cum nu s-o întâmplat nimic, iar apoi sunt sunetele alea ale lui Purple Guy..
Mna.. Astea au fost argumentele mele, acum fiecare cum crede ו×.
Personalitate:
Phone Guy este oarecum neglijent, și nu se știe de ce. El face tot posibilul să te informeze că "nu este nimic de care să îți faci griji", asta pentru a te motiva să continui slujba. Phone Guy parcă ezită să spună tot, fiind ușor incomod în mesajele lui, ceea ce înseamnă că îi e frică să nu mai audă și altcineva avertismentele în legătură cu animatronicele.
Apel telefonic noaptea 1:
" Alo alo? Am vrut să înregistrez acest mesaj pentru a te ajuta să te acomodezi cu prima noapte. Um, am lucrat efectiv în Birou înainte de a te angaja tu. Deci, știu că poate fi puțin copleșitor, dar eu sunt aici să îți spun ca nu ai de ce să îți faci griji. Uh, vei fi bine. Concentrează-te pe reușirea trecerii săptămânii, bine? Uh, să vedem, în primul rând există un salut introductiv în companie, ar trebui să fie ușor: Bine ați venit la Freddy Fazbear's Pizza, un loc magic pentru copii, și părinți, deopotrivă, unde distracția și fantezia revin la viață. Fazbear Entertainment nu este responsabilă pentru daune materiale..sau persoane. De la descoperirea anterioară unde a avut loc decesul, spațiile au fost curățate și renovate, și covoarele schimbate.
...
Deci, fii conștient, personajele tind să rătăcească puțin. Uh, ei sunt lăsați într-un fel de mod roaming pe timp de noapte. Uh.. Au folosit pentru a se permite să se plimbe pe timp de zi. Dar apoi a fost Mușcătura din 87'. Da, e uimitor cum corpul uman poate trăi fără lobul frontal, știi?
....Um.. Scuzați întârzierea capitolului, dar nu m-am simțit eu bine. Voi continua să scriu zilnic ca până acum. Vă aștept!! O(≧∇≦)O