≈ Toy Bonnie ≈

94 8 0
                                    

Heii. Să începem capitolul. ^• ^

După cum sigurr îl știți, Toy Bonnie este un personaj parțial nou , acesta fiind versiunea refăcută a lui Bonnie.
Aspect: comparativ cu celelalte modele refăcute (toy-urile), Toy Bonnie pare să fi fost supus unor schimbări drastice. El are culoare albastru deschis, strălucitor, pe burtă și fața urechilor fiind alb. El are ochii verzi, pleoapele magenta, gene lungi, "e dat" cu fard roșu, și are și sprâncene negre, spre deosebire de Bonnie Old, și are și punctele mustății^^. De asemenea, acesta are o coadă circulară albă (poate fi văzută când e în ventilație).
Ca și celelalte Toy-uri, și Bonnie este mai lin în textură decât originalul, însă, un Bonnie tot un Bonnie cu chitara în mână rămâne (de data asta roșie cu alb și gât negru), dar o ține doar pe scenă și camera Party 3.
Nu știu câți dintre voi au mai observat, dar majoritatea animatronicelor din jocul 2 (și 1), au în ochi, ca o gaură de cheie(dacă te uiți mai atent), ceea ce cred eu, că semnifică sufletele copiilor închise în costume.
Locații: Toy Bonnie își începe noaptea pe scenă, alături de Toy Freddy și Toy Chica, apoi la Party 03, și Room Party 4, apoi Room Party 2, urmat de aerisire, și dacă nu ești pe fază, în fața ta. El nu se poate 'teleporta' scurtând traseul.
Ca și Old Bonnie, și cel Toy este cel mai activ în nopțile 2,3,4. El întotdeauna este primul care pleacă de pe scenă, fiind similar cu Originalul. Dacă te uiți prea mult la el (când e singur în încăpere), riști să se grăbească spre tine.
Când te uiți în Birou, și vezi că e Toy Bonnie în ventilație, pune repede masca, fiindcă urmează imediat să sară pe tine.
Lafel ca și celelalte animatronice Toy, și Bonnie este mai inactiv spre ultimele ore (4-5) dar de la noaptea 5 în colo este iar.

Sper că v-a plăcut, și îmi veți urmări în continuare capitolele. Urmează Toy Chica c: , vă aștept ca până acum.

Nu uitați să vă uitați și la video-ul din coperta capitolului~! (/^▽^)/

All about Five Nights at Freddy'sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum