Bună bună c: , după ce ați aflat despre primul joc, haideți să aflăm și despre al doilea, care, după părerea mea, e cel mai fain.
Aici, Biroul este mai extins, nu mai ai bateria aceea, în schimb ai o lanternă pe bază de baterii (o folosești când vrei tu, după ce se termina bateria, nu mai poți lumina încăperile- nu mori direct).
Ai o mască (gen capul lui Freddy), care trebuie să ți-o pui când cineva e în fața ta, sau în ventilații (una în stânga, una în dreapta), dar nu o poți ține prea mult, pentru că te sufoci cu ea.
Aici nu mai ai uși!
Personajele sunt mai multe acum:
•Bonnie (fără față și brațul stâng, deteriorat)
•Chica (cu ciocul larg deschis și mai multe piese în gură, și fără brațe de la cot în jos)
•Freddy ( nu arată așa de rău, dar tot mai deteriorat decât în primul joc)
•Toy Bonnie (versiunea "mini" într-un fel a lui Bonnie, viu colorat și machiat)
• Toy Chica (lafel, versiunea îmbunătățită, finisată, feminină, noaptea nu are ciocul, ceea ce o face să fie mai scarry)
•Toy Freddy (îmbunătățit și el, mai grăsun puțin, dar tot drăguț)
•Balloon Boy ( singurul care vorbește-2-3 cuvinte- enervant în joc)
• Balloon Girl (personaj special, apare random)
• The Puppet(cel mai diferit din toți)
• Foxy (cel mai activ, enervant)
• Mangle (varianta îmbunătățită a lui Foxy, fată, mereu "la înălțime")
• Cupcake (acum la Toy Chica pe tavă)
• Golden Freddy (random)
• Shadow Bonnie, Freddy (random)
• Endoscheletul (foarte rar)
Cam astea sunt personajele, ele vor urma în capitolele următoare.
În joc mai este și o cutie muzicală în camera lui The Puppet, care trebuie mereu activată, pentru a-l calma pe Puppet.Dacă v-au plăcut capitolele despre primul joc, aici o să fie și mai interesant. Urmează cele despre animatronice. Vă aștept în continuare ★. ★ ~!