Chica

149 13 3
                                    

Bun venit! Să-i dăm drumul capitolului!
Chica este una din cei patru animatronici esențiali ai jocului Five Nights at Freddy's, împreună cu Freddy, Bonnie și Foxy.
Ea este cântăreața de rezervă a trupei Fazbear, cât și dansatoare, dar și chelnerița care aduce parinților și copiilor pizza, cerând uneori de la copii, o mică felie.
Aspect: Chica este un pui galben strălucitor, cu capul sferic, cioc portocaliu, ochii magenta și sprâncene negre. Ea poartă un mic șorț la gât, ca o babețică :)) albă, cu bulinuțe colorate, unde scrie "Let's eat" (să mâncăm), ceea ce ziua poate fi drăguț, având în vedere că mănâncă pizza, dar noaptea e mai scarry acest mesaj.
Pe scenă, Chica are mereu o mica tavă unde stă o brioșă (Cupcake), fără ambalaj, cu 2 ochi mari (o vezi foarte ușor în Birou,cum se uită insistent la tine).
Ca toate celelalte animatronice, Chica nu face excepție în a avea dinți, aceștia lipiți de partea interioară a ciocului.
Locații: Ca și Bonnie și Freddy, și Chica își începe noaptea pe scenă, alături de cei 2 colegi. Când părăsește scena, Chica merge apoi la Bucătărie-> Toaletă-> Sala de mese-> East Hall. Mișcările ei sunt cumva aleatorii, dar ea se va apropia mereu pe partea dreaptă. Paznicul poate activa luminile pe hol, pentru a afla dacă e în unghiul mort.
Când Chica se apropie de Birou, începe să aibe un tic nervos.
Ea e singurul animatronic care se va afla la Bucătărie în primele 2 nopți. Vei auzi sigur sunetul unor oale și tigăi, ca și cum le-ar scăpa pe jos (dacă ai curajul să ridici volumul sonorului:)) ), iar ea nu va fi văzută în nici o altă încăpere.
Spre deosebire de Bonnie, Chica apare la ușă mai rar, însă persistând la geam, astfel terminându-se energia ta mai rapid, în timp ce Bonnie apare mai des, dar stă puțin.
Ca și ceilalți, ea devine mai agresivă în ultimele 3 nopți (4,5,6-extra). Jucătorul trebuie să închidă ușa înainte ca aceasta să intre în Birou. Dacă nu îți dai seama la timp că ea e la geam, pt a închide ușa, ea se va strecura în Birou fără să fie văzută. Cât tu crezi că a plecat, sau nici n-o venit măcar, și te uiți pe camere în continuare, ea va bloca întrerupătorul, cât și ușa.
Un alt indiciu că Chica ar fi ajuns în Birou, ar fi niște gemete scoase de ea sau Bonnie. În timpul acestei faze, ea te va ataca imediat ce dai camera în jos. Singura modalitate de a supraviețui noaptea după acest eveniment, nu este de a te uita pe camere imediat, ci fix în față(poți închide ușa dacă e Bonnie la geam).
Ar mai fi un mic truc pentru a trece noaptea: dacă ajungi la ora 5, și mai ai 12% energie de exemplu, stai normal până se face 10%, apoi închizi ambele uși, trecând astfel timp, și bateria epuizându-se, iar când îți vine să îți pui mâinile în cap că erai la ora 5 si umpic, defapt treci la ora 6, pt că până îi vezi ochii lui Freddy sclipind și așa, o trecut timpu necesar, și gata^^.

Huh, sper că v-am captat atenția și nu v-am plictisit prea tare :)). Mâine îl voi face pe Bonnie, urmat de Foxy, Golden Freddy, Cupcake. Vă aștept cu drag și în capitolele următoare~! ┗(^0^)┓

All about Five Nights at Freddy'sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum