Bonnie

135 11 16
                                    

Oh, bună! Să începem capitolul !
După cum știți deja, Bonnie este un personaj esențial în Five Nights at Freddy's. El este artist pentru copii ziua, cântând la chitară (sau după unele surse, ar ști să cânte și la tobe).
Cu toate acestea, pe timp de noapte e lafel ca și ceilalți animatronici: pregătit să te ucidă.
Aspect: Bonnie este un iepure violet-lavandă, cu ochii cumva maro spre un roz aprins. El e capabil să își miște urechile, fiind mai adorabil pentru copii. Bonnie mai are și un papion roșu lafel de elegant ca cel a lui Freddy, urmat de 2 nasturi negri, iar pe scenă, are o chitară electrică roșie. cu alb.
Spre deosebire de celelalte caractere, Bonnie e singurul care nu are dinți pe maxilarul superior, și nici sprâncene.
Excluzând capul, Bonnie pare identic cu Freddy, înafară de culoare.
Locații: Locația de pornire a lui Bonnie (ca și la Freddy și Chica) este pe scenă. La activare, el se va muta în orice cameră de pe partea stângă a restaurantului, cu excepția Pirate Cove (locul lui Foxy). Acest lucru înseamnă că el poate apărea în Sala de mese, Backstage, East Hall, East Hall Corner, sau Debaraua îngrijitorului (unde e o mătură). Atunci când se uită în birou, el apare sprijinindu-se de ușa stângă, în unghiul mort al acesteia.
Bonnie e cunoscut ca fiind cel mai activ la ușa ta, pe partea stângă, ca Foxy sau Freddy când e gata bateria. El stă direct în fața ușii, spre deosebire de Chica, care stătea doar la geam.
În unele nopți(random), dacă nu te uiți pe scenă, poți avea norocul ca Bonnie să nu se miște de acolo, câștigând astfel timp și baterie. Deși asta e una din cele mai bune metode de a supraviețui după noaptea 2, folosind această metodă, te lasă în pace, măcar o perioadă, dar nu-l poți verifica nici pe Foxy în Pirate Cove (scena e prima încăpere care îți apare când deschizi camerele), tu fiins astfel vulnerabil la atacurile rapide ale lui Foxy.
În nopțile 4,5,6, când Bonnie e în camera 2B, are și el un tic nervos violent, ca și Chica, tu fiind speriat poate, când îl vezi, și auzi, acesta scoțând un sunet robotic destul de ciudat. De asemenea ei (Chica și Bonnie) au un comportament paranormal, manifestat de Chica.
Când Bonnie intră în birou, cât tu te uiți pe camere, vei auzi ori niște gemete răgușite, ori nimic, urmând ca atunci când dai camera în jos, Bonnie să îți sară în față, desigur că Bonnie ar putea el manual să îți dea camera în jos și să își facă jumpscare-ul, dar preferă să alegi tu momentul (lafel și Chica). Dar dacă de exemplu luminile sau\și ușa sunt blocate(semn că cineva e în biroul tău, și tu te uiți pe camere prea mult, crezând că așa nu mai sare, te înșeli:)).

~Sper că v-a plăcut capitolul, n-am prea scris cum este el ziua, doar pe timp de noapte mai mult.
Vreau să vă mulțumesc pentru cele 100 view-uri și pentru voturi (L
M.)!! Înseamnă mult pentru mine, și ce ar fi să o facem și mai populară? Evident cu ajutorul vostru ^^!
Eu vă aștept cu mare drag și la următoarele capitole!! \(^ω^\)

All about Five Nights at Freddy'sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum