Bunăă! Haideți să aflăm mai multe despre aceast caracter !
Golden Freddy este un personaj special în Five Nights at Freddy's. El este un personaj misterios, ce apare în Birou după o anumită succesiune de evenimente declanșate.
Aspect: Golden Freddy apare ca o variație de galben-auriu, iar la format e ca Freddy Fazbear, dar cu ochii lipsă. Pălăria și papionul lui par a fi de un albastru închis, spre deosebire de cele negre ale lui Freddy. Dacă te uiți mai atent, îi poți vedea microfonul în mâna dreaptă.
În acest costum e posibil (sau nu) să fie endoscheletul. Dacă te uiți la brațele lui într-o anumită poziție, poți vedea o bucată de endoschelet.
Capul lui este înclinat spre dreapta, cu gura deschisă, stând tolănit cu mâinile pe părți, cu palmele orientate în sus. Stând așa, dă impresia că e mort.
Locație: La verificarea camerei 2B, vei vedea un poster pe perete. Acesta poate arăta în trei feluri:
• o imagine normală cu Freddy ;
• o imagine distorsionată cu Freddy (în care nu are capul cum îl știm noi);
• prim-planul feței lui Golden Freddy.
În timp ce imaginea cu el ( ↑ ) este vizualizată, îl vei auzi cum râde, și vei vedea câteva poze foarte rapid pâlpâind.
Dacă vezi afișul cu Golden Freddy, apoi închizi camera, având Biroul în față, îți va apărea și GF, cum l-am descris mai sus, stând cuminte pt câteva secunde, urmând să îți apara fața lui în față :)), sub formă de poză, ceea ce va duce la crash-area jocului.
Spre deosebire de celelalte animatronice din joc, Golden Freddy nu oferă nici o indicație când va apărea acel poster (pt că e random). El ignoră complet ușile, fiind închise sau deschise.
Deci, dacă vezi afișul, nu te panica, nu închide monitoru, sau alte reacții:)), ci dă camera în jos, apoi iar o deschizi, dar te uiți în altă încăpere, (asta ar trebui făcut mai repede, dacă nu vrei să te omoare).
El poate fi evitat complet dacă nu te uiți pe 2B, dar ai riscul să te trezești cu Bonnie la ușă, posibil și în față (dacă nu ești le fază).Destul de misterios animatronicul acesta, huh? Având în vedere că el era mai mereu ascuns ziua, deoarece el e defapt un fel de halucinație, o fantomă. ^^
Oricum sper că ați aflat ce vroiați să știți, poate și mai mult :)).
Vă aștept în capitolele următoare cu cel mai mare drag >:D< ~!
ヽ(*≧ω≦)ノ